Francezii s-au decis: Dacia este DIN NOU cea mai tare
Inmatricularile de automobile noi Dacia din Franta au crescut cu 6,6% in aprilie, comparativ cu aceeasi luna a anului trecut, la circa 8.000 de unitati, dupa o scadere puternica in martie, in conditiile in care inscrierile in circulatie de pe piata franceza s-au redus cu 11,2%.
Din punct de vedere al inmatricularilor din Franta, Dacia intrece ca performanta marci precum Opel, Fiat, Toyota sau Nissan, rezultate mai bune inregistrand doar marcile franceze Peugeot, Citroen si Renault si cele straine Volkswagen si Ford, potrivit datelor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile.
Ponderea inscrierilor de automobile Dacia in totalul de pe piata franceza a crescut de la 4% in aprilie anul trecut la 4,7% in aprilie 2011.
In luna martie, inmatricularile Dacia scazusera cu 26,5%, la 12.212 de unitati.
Clasamentul inscrierilor in circulatie din aprilie este condus de grupul PSA Citroen Peugeot, cu 49.934 unitati inmatriculate, in scadere cu 21,1%, urmat de Renault, din care face parte si Dacia, cu 41.483 de inregistrari, cu 19,1% mai putin decat in aprilie anul trecut. Pentru marca Renault, inmatricularile s-au redus cu 23,5%, la 33.487 de unitati.
Ponderea inregistrarilor pentru grupurile franceze in total a scazut de la 60,8% la 53,9%.
In cazul grupurilor straine, primul loc in top este ocupat de Volkswagen (22.572 inmatriculari, in crestere cu 5,1%), pe urmatoarele pozitii plasandu-se General Motors (9.122 inregistrari, -4%) si Ford (8.702 inmatriculari, -8,2%).
Clasamentul marcilor straine este condus de Volkswagen (13.673 inscrieri, +9,5%), Ford (8.702 de unitati, -8,2%) si Opel (7.131 unitati, -5,7%).
In total, pe piata franceza au fost inmatriculate 169.451 de automobile noi in aprilie.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS