Francezii nu mai vor Dacia. Masina romaneasca a inregistrat cel mai mare declin la inmatriculari
Inmatricularile de autoturisme noi Dacia in Franta au scazut de la inceputul anului cu 16,7%, la 40.980 de unitati, cea mai mare scadere in timp ce piata a crescut cu 4,4%, potrivit datelor anuntate miercuri de asociatia constructorilor francezi de automobile CCFA.
La nivelul lunii mai, numarul inmatricularilor de Dacii noi in Franta a scazut cu 37%, la 6.467 de masini.
Cota de piata a constructorului roman a coborat in primele cinci luni la 4,04%, fata de 5,06% in aceeasi perioada a anului trecut. In luna mai, cota Dacia pe piata franceza a fost de 3,27%, fata de 5,51% in aceeasi luna din 2010.
Grupul Renault a inregistrat in primele cinci luni o scadere de 8%, la 248.674 de inmatriculãri de autoturisme noi.
Dintre marcile cu o cota de piata mai mare de 0,5%, Dacia a avut cea mai puternica scadere procentuala in primele cinci luni, urmata de Fiat (-13,9%).
Numarul total de inmatriculari pe piata franceza a urcat in primele cinci luni cu 4,4%, la putin peste un milion de unitati, dintre care aproape 60% au reprezentat autoturisme produse de grupurile franceze PSA Peugeot Citroen si Renault.
Franta urmeaza trendul european in ceea ce priveste inmatricularile Dacia, locuitorii din UE achizitionand, in perioada ianuarie-aprilie 2011, 84.070 masini Dacia, cu 1.035 mai puține decât în perioada similară din anul precedent.
Dacia ocupa locul 17 in Uniunea Europeana in functie de numarul inmatricularilor noi de automobile din primul trimestru, de 62.819 de unitati, intr-un clasament cu 32 de marci, rezultatul reprezentand o scadere de 3,7% comparativ cu aceeasi perioada din 2010.
Citeste si:
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS