Efectul eliminării timbrului de mediu. Românii au înmatriculat peste jumătate de milion de mașini second-hand în 2017, în creștere cu 75% față de anul anterior
Potrivit Direcţiei de specialitate, în intervalul ianuarie - decembrie, din totalul de 105.083 de vehicule noi înregistrate, pe primele trei locuri se află Dacia - cu 29.974 unităţi (+8,61% comparativ cu anul 2016), Volkswagen (9.361 unităţi, +12,26%) şi Skoda (8.734 unităţi, +0,66%).
În acelaşi timp, pe segmentul autoturismelor second hand, din cele 518.927 de unităţi înregistrate în ultimele 12 luni, cele mai multe au fost consemnate pentru Volkswagen, cu 136.268 de exemplare (+60,66% faţă de perioada ianuarie - decembrie 2016), Opel (63.826 unităţi, +33,24%) şi Ford (50.916 unităţi, +54,18%).
La nivelul lunii decembrie 2017, înmatriculările de autoturisme noi s-au situat la 6.967 de unităţi, mai puţine cu 25,33% faţă de intervalul similar din anul precedent.
Tot la nivelul lunii decembrie au fost înmatriculate, în România, 44.440 de autoturisme rulate, ceea ce reprezintă un salt de 112,20%, în comparaţie cu decembrie 2016, când s-au înregistrat 20.943 de exemplare.
Conform datelor DRPCIV, parcul auto naţional din România a depăşit, în 2016, 7 milioane de vehicule, din care peste 1,25 de milioane erau înmatriculate în Bucureşti.
Din cele 1,253 milioane de maşini înregistrate în Bucureşti (circa 18% din total), puţin peste un milion de exemplare reprezentau autoturisme. În Capitală, majoritatea vehiculelor se încadra, la finele anului trecut, în categoria de vechime 6-10 ani (346.594 unităţi), urmată de cele mai vechi de 11-15 ani (301.648 unităţi) şi de cele cu peste 20 de ani uzură (195.666 unităţi).
Numărul autovehiculelor noi (0-2 ani vechime) se situa în Bucureşti, la sfârşitul anului 2016, la 134.322 de unităţi, iar 104.068 dintre acestea făceau parte din categoria 'Autoturisme'.
La nivel naţional, din totalul celor 7.010.608 vehicule care circulau pe drumurile naţionale la finele lui 2016, 5,47 de milioane (78%) erau autoturisme, în creştere cu peste 6%, comparativ cu sfârşitul anului 2015, când au fost înregistrate 5,15 milioane de exemplare.
La finele lui 2016, pe drumurile din România circulau 3,036 milioane de vehicule cu motorizare diesel (din care 2,119 milioane de autoturisme), în timp ce 3,586 milioane de maşini aveau motoare pe benzină, din care 3,339 milioane erau autoturisme.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS