Draxlmaier a deschis o noua fabrica la Brasov, printr-o investitie de 50 mil. euro. BMW, Daimler, Volkswagen, Tesla si Cadillac, printre cei mai importanti clienti
Germanii de la Draxlmaier au investit 50 milioane euro intr-o unitate noua, la Brasov, care va produce borduri, console si usi pentru unii dintre cei mai mari constructori auto din lume.
Spatiul de productie a fost construit separat de fabrica deja existenta si este alcatuit din doua hale, cu o suprafata totala de aproximativ 25.000 metri patrati, situate in afara orasului Codlea.
Grupul german mai detine in judetul Brasov alte doua unitati, respectiv o fabrica in Codlea si un centru de inginerie in Ghimbav.
Prin aceasta investitie, compania creeaza 500 de noi locuri de munca.
"Fabrica de la Brasov este foarte importanta in cadrul grupului si extinderea era absolut necesara, tinand cont de comenzile pe care le primim din partea clientilor nostri. Draxlmaier produce componente pentru peste o suta de modele de masini, la Brasov avem 28, iar pentru 13 dintre acestea producem piese de schimb", a declarat Marius Suranyi, directorul general al fabricii din Brasov.
El a precizat ca printre cei mai importanti clienti ai fabricii se numara BMW, Daimler, Volkswagen, Tesla si Cadillac.
Noua unitate are in portofoliu 300 de tipuri de piese si livreaza saptamanal aproximativ 40.000 de unitati.
"Suntem pe o piata care necesita inovatie, care nu te baga in seama, daca nu iesi cu ceva nou", a mai spus seful fabricii din Brasov.
Dupa deschiderea uzinei din Pitesti, in 1993, grupul german a inceput productia sase ani mai tarziu in Satu Mare si Timisoara, in anul 2000 a urmat uzina din Brasov si in 2003 la Hunedoara. In patru dintre fabrici se produc echipamente electrice, interioare fiind asamblate doar in Brasov.
Draxlmaier are in Romania aproximativ 15.000 de angajati la Pitesti, Satu Mare, Timisoara, Hunedoara si Brasov. La nivel de grup, Draxlmaier a incheiat anul 2014 cu o cifra de afaceri de 3,4 miliarde euro.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS