Destramarea unui vis: Dacia “made in Romania”, amenintata de Maroc!
Producatorul de automobile Dacia Renault, unul dintre cei mari mari exportatori ai Romaniei, ar putea lua in calcul, de anul viitor, sistarea angajarilor si disponibilizari de personal, precum si mutarea, din 2013, a productiei unor modele de la Mioveni in Tanger (Maroc), unde va functiona o noua fabrica Dacia. Aceasta este una dintre principalele concluzii ale intalnirii care a avut loc saptamana trecuta intre reprezentantii conducerii Dacia Renault si oficialitati ale judetului Arges, intre care prefectul de Arges si primarii oraselor Pitesti si Mioveni, scrie ziarul Gandul.
Totul depinde de rezultatul negocierilor care au loc in prezent intre conducerea companiei si sindicatul din Dacia privind contractul colectiv de munca.
Pe scurt, conducerea companiei ar fi nemultumita de pretentiile "prea exagerate" privind salariile sindicatului, potrivit primarului orasului Mioveni, Ion Georgescu, unul dintre participantii la intalnirea amintita.
"Directorul general al Dacia Renault, Jerome Olive, a dorit sa faca o informare a partenerilor sociali pasivi cu privire la negocierile privind contractul colectiv de munca. El a spus ca revendicarile sindicatelor la negocierea contractului colectiv de munca sunt prea exagerate si nu pot fi suportate", a declarat Ion Georgescu, primarul orasului Mioveni.
Presa locala a scris ulterior despre o eventuala mutare a productiei Dacia din Romania in Maroc, insa vicepresedintele Dacia, Constantin Stroe, a negat aceasta eventualitate.
Citeste continuarea in Gandul!
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS