De la rusi…vin masinile! Volkswagen si Gaz vor fabrica autoturisme!
Grupul german Volkswagen si GAZ Group din Rusia vor sa infiinteze o companie mixta care sa fabrice anual 300.000 de automobile pe piata rusa, scrie Reuters.
Compania mixta ar urma sa fabrice marci Volkswagen (VW), precum Jetta, Skoda Octavia si Skoda Yeti, potrivit unor surse din industrie, citate de Reuters si preluate de Mediafax. Insa, reprezentantii de presa ai celor doua grupuri au refuzat sa comenteze.
VW a anuntat, in octombrie, ca se afla in negocieri avansate pentru fabricarea de vehicule in colaborare cu GAZ.
Parteriate cu firme auto rusesti
Producatorul auto rus Sollers si grupul american Ford au anuntat tot vineri ca se vor asocia pentru fabricarea de masini si modele van pe piata locala.
Initial, Sollers intentiona sa creeze o companie mixta cu Fiat.
Boston Consulting Group a estimat in aceasta saptamana ca Rusia va deveni a sasea mare piata auto la nivel mondial pana in 2020, cu vanzari anuale de patru milioane de automobile, comparativ cu locul zece detinut in prezent.
Rusia urmeaza sa depaseasca Germania pana in 2018, pentru a deveni cel mai mare producator de vehicule de pasageri si vehicule comerciale usoare din Europa, potrivit companiei de consultanta.
Un numar de companii multinationale, precum Ford, VW, General Motors si Toyota, produc deja masini in Rusia, dar un partener local permite atingerea pragului de 300.000 de unitati anual, necesar pentru obtinerea unor stimulente de stat.
Astfel, guvernul reduce taxele vamale pentru componente, in cazul companiilor cu o astfel de productie.
GAZ, controlata de magnatul Oleg Deripaska, va folosi fabrica din Nizni Novgorod, cu o capacitate de 120.000 de automobile pe an, pentru compania mixta.
VW se va folosi de fabrica din Kaluga (Rusia), unde capacitatea de productie poate fi marita la 180.000 de vehicule pe an.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS