Americanul Bangle a fost unul dintre cei mai importanti oameni pentru istoria productiei germane de masini. Din 1992 pana in 2009, a fost designer principal la BMW. Lumea a inceput sa auda de el si sa-l cunoasca din 2003 incoace, de cand a inceput sa modifice stilul BMW pe toate seriile.

A trecut destul de brusc la masinile "rotunjite", spectaculoase, la conceptul intitulat de catre jurnalisti "surfacing flames".

Bangle a avut si un moment foarte dificil cand a scos noua Serie 7 (E65) – complet altceva decat eleganta totala a limuzinei de pana atunci. Revista Time pus-o pe lista celor mai urate 50 de masini din toate timpurile. Vanzarile l-au ajutat sa treaca peste moment.  E65 a fost cel mai bine vandut model Seria 7 din istorie. Si asta chiar daca in trei ani de zile au scazut cu 60% (2001-2003).  

De cand si-a dat demisia, Adrian van Hooydonk a preluat postul de sef pe design. Van Hooydonk a colaborat cu el si cand era angajat BMW.

Acum, Bangle lucreaza in nume propriu (are un sediu cu angajati in Torino) si pentru Samsung.  

Intr-un interviu pentru site-ul autonews, designerul vorbeste despre designul masinilor de azi, pe care il gaseste uzat, monoton. El crede ca toata industria foloseste aceleasi tehnici, elemente si surse de inspiratie.

"E nevoie de schimbare si nu se intampla nimic" – spune Bangle. Desi toti designerii si producatorii se lauda cu inovatiile, ele nu exista, sunt doar cuvinte de marketing – "Nici macar conceptele nu mai surprind. Transmit exact cum o sa arate masina de serie si asta e tot. Inseamna oare asta inovatie? Nu! Asta sta in calea designului spre alt nivel".

Chris Bangle a confirmat in interviu ca a mai primit oferte de la tot felul de marci de masini, insa nu a fost interesat de niciuna si are un motiv – "Sa proiectezi masini este ceva care te consuma foarte mult. Trebuie sa te implici cu totul, cu spiritual tau. Nu e un job part time".  

Despre plecarea de la BMW nu a spus decat ca "trebuie sa stii cand se termina petrecerea".