Cel mai de succes produs romanesc la export prinde suta in trei secunde, ca o masina de Formula1. Dusterul cu 850 de cai putere e in Romania. VIDEO
Duster-ul care poate bate aproape orice masina sport de serie. Astfel poate fi descrisa masinaria infernala care a fost adusa la centrul Renault de la Titu dupa succesul din Statele Unite, unde a obtinut locul trei in trofeul Pike's Peak. Dacia Duster, in varianta de raliu cu 850 de cai putere, a ajuns in Romania. Masina de teren romaneasca este cea care sustine exporturile, in conditiile in care cererea pentru Logan si Sandero este in scadere.
Pe cat e de spectaculos, pe atat de inaccesibil. Duster No Limit are nevoie de o echipa de service ca sa puna la treaba toti cei 850 de cai putere. Puterea fara confort este insa prea putin pentru o familie si un drum lung. Mai mult, in afara de sigla de pe capota, nimic nu e de serie. Majoritatea pieselor folosite sunt pe comanda, iar motorul in sine este o bijuterie imprumutata de la Nissan GTR.
Duster-ul de strada nu incita insa la fel de puternic imaginatia, dar face un lucru mai important. Sustine vanzarile la export pe care Dacia si economia romaneasca au ajuns sa se bazeze. 90% din productie merge in strainatate, iar jumatate dintre automobilele vandute sunt Duster.
"Logan si Sandero sunt modele la care nu mai poti cere atat de mult pentru ca sunt la sfarsit de viata. Duster va primi o editie limitata si cateva imbunatatiri", declara directorul de marketing de la Dacia.
Daca visati la un SUV romanesc mai puternic decat cei 110 cai putere de serie, trebuie sa mai asteptati un an, spun reprezentantii Dacia. O varianta mai potenta se vinde insa in Asia, dar si in tarile arabe. Este vorba despre o motorizare de doi litri benzina, care nu poate fi comercializata in Uniunea Europeana pentru ca nu respecta norma de poluare Euro5.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS