Dacia e „suficient de mare“ ca sa aiba propria retea de vanzari in Franta
"In curand aici va fi noua dumneavoastra Dacia Box", acesta este mesajul publicitar care a aparut de curand in orasele cu peste 150.000 de locuitori din Franta, unde grupul Renault doreste sa extinda reteaua Dacia sub noul concept.
Dacia are in vizor o noua campanie de expansiune pe piata franceza, de aceasta data independenta de cea a Renault, potrivit publicatiei franceze Le Figaro. Astfel, reteaua constructorului autohton va ajunge pana la finele anului la 150 de centre, fata de 90 in prezent, fiind vizate deschideri in orase cu cel putin 150.000 de locuitori, acestea avand conceptul "Dacia Box", scrie Ziarul Financiar.
"Tinta este sa ajungem la 200 de centre Dacia Box pana in 2012", a declarat Alain Lehmann, directorul Dacia pe piata franceza citat de Le Figaro. La finele anului trecut Dacia avea in Franta doar 20 de concesiuni. Conceptul Dacia Box implica un showroom de 200 mp pentru prezentarea a cinci-sase masini, investitia pe piata franceza fiind cuprinsa intre 150.000 si 300.000 de euro.
Prin aceasta strategie grupul condus de Carlos Ghosn ofera mai multa vizibilitate masinilor fabricate in Romania, inscriindu-le in acelasi timp in universul Renault, potrivit Le Figaro.
Apropierea de dealerii deja instalati va permite Dacia Box sa beneficieze fara costuri suplimentare de servicii administrative prin dealerii Renault.
Citeste si
Noul model de business asiatic. Cum poate fi reprodus succesul Samsung