Dacia recheama in service un lot de masini fabricate in Maroc
Dacia recheama in service un lot de masini fabricate in Maroc, din cauza unor posibile probleme la fixarea banchetei din spate. Este vorba despre 500 de autoturisme din modelele Lodgy si Docker, iar Dacia i-a anuntat deja pe proprietari ca se pot prezenta la unitatile service pentru remedierea gratuita a problemei.
Cei de la Dacia au descoperit problema in timpul unor teste si sustin ca este vorba de o chestiune minora. Pana acum nu au fost inregistrate incidente, iar compania incearca sa le previna. Explicatia, spun cei de la Dacia, este ca producatorul banchetelor, un furnizor al uzinei din Maroc, nu a strans suficient de bine suruburile de fixare.
In cel mai rau scenariu, in cazul unui impact frontal, bancheta, unde de cele mai multe ori sunt asezati copiii, s-ar putea deplasa impreuna cu pasagerii. De asemenea, exista riscul ca bancheta sa se rastoarne la un demaraj foarte puternic, insa producatorul spune ca sansele de a se intampla acest lucru sunt foarte mici.
Operatiunea presupune verificarea elementelor de fixare a banchetei din spate. In cazul in care se identifica o problema, aceasta se rezolva pe loc in service. Totul dureaza maximum o ora.
Dacia a anuntat intr-un comunicat ca toti soferii care detin astfel de modele isi vor putea repara masinile gratuit si rapid.
"Clientii vehiculelor vizate de aceasta operatiune de verificare au fost deja anuntati si sunt asteptati in service in perioada urmatoare. Toate cheltuielile legate de interventie vor fi acoperite de Dacia."
De astfel de probleme nu au fost scutiti in ultima vreme nici alti producatori. Cel mai recent caz a fost al celor de la Harley Davidson, care in octombrie anul trecut au rechemat 29.000 de motociclete. Tot atunci si Toyota a trebuit se verifice 7 milioane de de masini. In toamna lui 2010, BMW a rechemat 350.000 de masini cu probleme de franare, iar Rolls Royce nu mai putin de 6.000 de exemplare din modelul Phantom.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS