Adio Logan! Cu ce model inlocuieste Dacia cea mai de succes masina romaneasca din ultimii 8 ani VIDEO
Loganul, modelul Dacia care a inventat conceptul de low-cost devine istorie. Conducerea fabricii de la Mioveni se desparte de cea mai de succes masina romaneasca din ultimii 8 ani si pregateste deja liniile de productie pentru Logan 2. O masina mai mare si mai spatioasa in comparatie cu vechiul model.
Mutarea era previzibila, spun expertii, in 2011 exporturile au fost de 3 ori mai mici fata de 2006, anul de glorie al Daciei Logan.
Lansat oficial in 2004, la Paris, ca masina de 5.000 de euro, Dacia Logan a ajuns apoi sa coste mai bine de 7.000 de euro. Un chilipir, insa pentru germani, francezi si olandezi care au cumparat numai in 2006 peste 76 de mii de unitati. Cu timpul, insa, interesul europenilor a scazut, iar numarul de vehicule exportate a scazut anul trecut la 26 de mii.
Asa ca oficialii Dacia se gandesc serios sa-si ia adio de la model. Noul model ar putea iesi pe poarta fabricii din Mioveni in Luna decembrie.
Pentru noul model, constructorul de la Mioveni se va inspira cel mai probabil din limuzinele marca Renault, spun specialistii. Asta inseamna ca Dacia Logan 2 va fi o masina mai spatioasa, cu un portbagaj generos.
Presa a publicat schite ale noii masini. Angajatii de la Mioveni vorbesc chiar de noi linii de productie aparute deja in fabrica.
Daca in 2006, pe poarta fabricii au iesit peste 170 de mii de modele Logan, anul trecut au fost doar 40 de mii.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS