Dupa Nokia, potopul. Romania risca sa ramana fara Dacia. De ce s-a inchis uzina de la Mioveni cu 3 zile mai devreme VIDEO
In schimb, uzina ce va fi inaugurata anul viitor in Maroc este mai automatizata, asa ca vor fi angajati doar 6.000 de muncitori platiti cu 100 de euro mai putin. Productia se va ridica la 350.000 de masini, insa vor ajunge in Europa mai repede, dupa un drum de 49 de kilometri pana in Gibraltar, aflat in sudul Spaniei.
"Va fi in concurenta interna si daca vom fi mai buni ne vom pastra locurile de munca. Uzina care va produce cel mai ieftin va primi si cele mai multe comenzi", recunoaste seful Dacia, Jerome Olive, citat de Ziarul Financiar.
"Mai tarziu si oamenii din Maroc vor cere mai multi bani si ca romanii oricum primesc foarte putin", afirma Nicolae Pavelescu, liderul Sindicatelor Automobile Dacia.
Renault vrea sa produca in Tanger, nu doar modelul Lodgy, cum anuntase initial, ci si Sandero, Logan si mandria grupului SUV-ul Duster.
Avantajele noastre sunt specialistii calificati si experienta in constructia auto.
"Dacia are toate verigile de la idee, marketing, producere, testare, comercializare. Pe langa uzina de la Pitesti au localizat la Titu si la Bucuresti activitati de cercetare si dezvoltare", precizeaza Constantin Stroe, vicepresedintele Dacia.
Sfarsitul de an nu e deloc bun pentru Dacia. Comenzile au scazut, iar uzina din Mioveni a trebuit sa-si opreasca productia cu trei zile mai devreme, ca sa nu acumuleze stocuri.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS