Dacia anunță că noul model electric Spring va fi comercializat în trei versiuni. Ce autonomie are și când va fi disponibil pe piață
Noul model electric Dacia Spring va fi disponibil pentru publicul larg din septembrie 2021, au anunţat, marţi, reprezentanţii producătorului auto.
Noul model, care urmează să fie comercializat în trei versiuni, una de car sharing, una cargo şi una pentru publicul larg, a fost prezentat în premieră în România.
"Am ales o gamă simplă, cu trei soluţii de mobilitate. În primul rând vorbim despre versiunea de retail, versiunea care se adresează marelui public, dar şi două versiuni speciale de business, o versiune de car sharing care vine preechipată în serie, astfel încât un client poate să-şi monteze sisteme de geolocalizare sau (...) deschiderea cu ajutorul smartphonului (...) şi vom avea şi o versiune cargo. Această versiune cargo este prevăzută doar cu două locuri, este pentru micii întreprinzători, bancheta spate este înlocuită cu un spaţiu de depozitare mai larg. În primăvara anului viitor ne-am propus iniţial să lansăm iniţial versiunea car sharing (...), urmând ca în a doua parte a anului, mai precis în septembrie, să lansăm şi celelalte două versiuni, de retail şi cargo", a declarat, la evenimentul de prezentare, Dana Copaciu, brand manager Dacia, potrivit Agerpres.
Nicolas Leitienne, director de marketing Dacia, a subliniat că noul model, deşi face parte din clasa mini, are un design de tip SUV şi oferă multiple soluţii de încărcare.
"După Logan şi Duster, cu Dacia Spring vom redefini esenţialul, de această dată în domeniul mobilităţii electrice", a spus Leitienne.
Versiunile car sharing şi cargo vor avea câte o singură variantă de echipare, în timp ce versiunea destinată publicului larg ar putea avea două variante.
"În ceea ce priveşte echipamentele de siguranţă disponibile pe noul Spring, avem limitator de viteză, ABS, ESP, frânare automată de urgenţă disponibilă şi pe celelalte vehicule Dacia (...). Cele şase airbaguri sunt disponibile în serie, două airbaguri frontale, două laterale şi două tip cortină", a explicat Dana Copaciu.
Spring va avea o autonomie de 225 de kilometri, care va putea fi mărită cu 10% prin acţionarea butonului "Eco" de pe planşa de bord.
"Astfel, puterea motorului este redusă de la 33 la 23 de kilowaţi, iar viteza maximă este limitată la 100 de kilometri la oră", a precizat brand managerul Dacia.
Grupul Renault anunţa pe 15 octombrie, la lansarea Dacia Spring de la Paris, că noul model este un automobil de oraş spaţios, robust, care va fi comercializat la un preţ mai mic decât alte modele din clasa sa.
"Cel mai ieftin automobil electric de pe piaţă oferă un spaţiu interior record pentru segmentul său, o motorizare electrică simplă şi fiabilă şi o autonomie rezonabilă. Sub liniile care evocă universul crossover, Dacia Spring se dezvăluie ca un vehicul de oraş polivalent şi practic. Mobilitatea electrică începe să facă parte treptat din viaţa noastră cotidiană. Pionier în domeniul mobilităţii electrice, Groupe Renault a dobândit o experienţă de zece ani, unică în lume. În Europa, una din cinci maşini electrice este concepută de Groupe Renault", se arăta într-un comunicat al producătorului auto.
Conform aceleiaşi surse, Dacia Spring, primul model 100% electric al gamei, prefigurează o maşină încadrată pe segmentul mini cu cinci uşi şi patru, afişând atributele recunoscute ale mărcii - simplitate, robusteţe şi accesibilitate - iar versiunea de serie vizează o autonomie de circa 200 de kilometri, conform normelor WLTP.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS