Dacia a inceput anul pe crestere in Franta
Inmatricularile de automobile Dacia in Franta au crescut in ianuarie cu 2,5% comparativ cu aceeasi luna a anului trecut, la 7.749 de unitati.
Cresterea nu a fost insa suficienta pentru mentinerea cotei de piata care a scazut de la 4,4% in ianuarie 2010 la 4,2% in prima luna a acestui an, potrivit datelor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
In functie de numarul inmatricularilor, constructorul auto roman a intrecut marci precum Fiat (5.824 de unitati inmatriculate), Nissan (4.536 masini) sau Toyota si Lexus (6.260 unitati).
Daca sunt incluse si autovehiculele comerciale usoare, inmatricularile Dacia au avansat cu 0,6%, la 8.218 de unitati.
Topul marcilor straine in functie de numarul de autoturisme noi inscrise in circulatie este condus de Volkswagen (11.109 de unitati), urmata de Ford (9.462 de masini) si Opel (8.016 de automobile). In acest clasament, Dacia se plaseaza pe locul patru.
In randul grupurilor auto straine, primele pozitii sunt ocupate de Volkswagen si Ford. In total, pe piata franceza au fost inmatriculate 81.661 de automobile din marci straine, acestea avand o pondere de 44% din totalul de 185.603 de masini noi inscrise in circulatie in luna ianuarie.
Lider de piata, in Franta, a ramas PSA Peugeot Citroen, cu 62.812 de inmatriculari noi, in crestere cu 11,3%. Cota de piata a grupului a urcat de la 32,9% la 33,8%. Grupul Renault (inclusiv Dacia), a consemnat 48.869 de inscrieri noi in circulatie, cu 0,8% mai putin decat in prima luna a anului trecut.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS