Clasamentul in care Bucurestiul devanseaza Shenzhen sau Los Angeles. Capitala Romaniei, pe locul 7 in topul celor mai mari blocaje in trafic
Getty Images/Guliver
Capitala Romaniei ocupa locul 7 intr-un top al oraselor cu cele mai mari probleme de trafic, devansand metropole ca Shenzhen sau Los Angeles si al egalitate cu Rio de Janeiro. Bucurestenii pierd in trafic 94 de ore anual, potrivit CNN Money.
Primul loc este ocupat de Istanbul, cel mai mare oras al Turciei, intins pe doua continente, care se confrunta cu cele mai mari probleme de trafic in general, dar mai ales seara.
Cei care circula cu masina prin Istanbul pierd in trafic 125 de ore pe an. Potrivit unei analize a producatorului olandez de GPS TomTom, o cursa care in mod normal dureaza 30 de minute poate dura mai mult de o ora in orele de varf.
Pe locul al doilea se claseaza capitala Rusiei, Moscova, unde soferii petrec, in medie, in trafic cu 31 de minute mai mult decat in mod normal.
Locul al treilea este ocupat tot de un oras din Rusia, Sankt Petersburg, unde soferii stau blocati in traficul de seara cu 29 de minute mai mult decat in timpul zilei, ceea ce inseamna 110 ore pierdute anual.
Mexico City este de asemenea un oras blocat la orele de varf. O calatorie de 30 de minute se lungeste pana la 58 de minute in traficul de seara.
Top 5 este completat de Chongqing, cel mai aglomerat oras din China, cu intarzieri de 25 de minute, in medie, la orele trafic maxim, desi orasul are mai multe poduri si tuneluri care deservesc populatia.
Celelalte orase cu trafic infernal la orele de varf sunt Recife – Brazilia (intarzieri de 24 de minute), la egalitate cu Bucurestiul si Rio de Janeiro, Shenzhen – China (14 minute) si Los Angeles.
Mai multe despre:
#trafic rutier
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS