Cine le fura nemtilor “Masina Anului”? Anul trecut a fost VW Golf, in 2012 a fost Opel Ampera. Lista cu cele sapte candidate pentru 2014
“Car Of The Year” e unul din premiile controversate in industrie. Multi il considera un Eurovision al masinilor. 58 de jurnalisti din 22 de tari europene (inclusiv Rusia) aleg cea mai buna masina noua care a fost pe piata cel putin 12 luni inainte de acordarea premiului (Salonul Auto de la Geneva, martie).
Numarul de membri din juriu din fiecare tara este calculat dupa importanta pietei din care vin (vanzari si productie). De exemplu, Anglia, Franta, Germania sau Spania au mai multi membri in juriul COTY decat Ungaria sau Polonia. Romania nu mai are din cauza pietei sabe. In juriu este o singura femeie, o nemtoaice de la Kicker Sportmagazin.
Anul asta au fost alese 31 de masini nou-lansate pentru “Car Of The Year” 2015. Asta a fost in prima faza. Pe lista scurta au ramas 7. Francezii si nemtii au cele mai multe masini in concurs.
Nemtii sunt in finala cu BMW Seria 2 AT (Active Tourer), Mercedes B Klasse si Volkswagen Passat. Francezii s-au calificat si ei cu doua masini Citroen C4 Cactus si Renault Twingo, iar japonezii si americanii au cate una Nissan Qashqai si Ford Mondeo.
Criteriile sunt multe, de la un minimum de 5.000 de unitati vandute pana la siguranta, consum, tehnologie, confort si dinamica. Din acest motiv, brand-uri ca Ferrari, Lamborghini sau alte brand-uri supertop nu apar in concurs.
Premiile sunt strict pentru piata europeana. Anul trecut si acum doi ani Volkswagen Golf si Opel Ampera au fost masinile anului in Europa. Trofeul COTY este acordat de 42 de ani in noua forma de organizare. Revista Motor Trend este considerata inventatoarea premiului si il acorda in continuare din 1950.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS