Chinezii se pregatesc de schimbari la Volvo
Zhejiang Geely Holding Group, cel mai mare constructor privat de automobile din China, va investi aproximativ 900 milioane de dolari la Volvo dupa ce va prelua compania de la Ford, intr-un plan de extindere si reprofitabilizare a companiei suedeze, transmite Reuters.
Geely a obtinut finantare de 2,7 miliarde de dolari pentru achizitionarea Volvo, care va include pretul de cumparare de 1,8 miliarde de dolari convenit cu Ford si fonduri de 900 milioane de dolari pentru finantarea companiei europene.
Jumatate din bani vor veni de la investitori din China, iar restul sumei din surse international.
Planul de relansare a Volvo presupune cresterea si extinderea companiei pentru a fi adusa pe profit. Prin extinderea productiei si cresterea vanzarilor se va reduce costul pe vehicul. Va fi construita o fabrica Volvo in China pentru a dubla productia.
Pentru extinderea este vizata piata chineza, care se afla in expansiune.
Cele doua marci, Volvo si Geely, vor ramane separate, iar productia nu va fi "amestecată", companiile din noul grup urmand sa produca separat propriile autoturisme.
"Volvo vine din nordul Europei si isi are radacinile in Suedia. Volvo nu va mai fi Volvo daca o desradacinam. Relatiile viitoare dintre Geely si Volvo vor fi de fratie, nu de paternitate", a declarat Li Shufu seful companiei chineze.
Piaţa auto din China a depasit-o anul trecut pe cea din Statele Unite dupa vanzari, devenind cea mai mare din lume, cu 13,6 milioane de automobile noi comercializate, in crestere cu 46% fata de 2008 .
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS