Chinezii de la Geely vor sa patrunda pe piata SUA cu automobile dezvoltate impreuna cu Volvo
Grupul Geely, care detine Volvo Cars, vrea sa exporte din 2016 in SUA autoturisme dezvoltate impreuna cu producatorul suedez. Chinezii mizeaza pe reputatia marcii europene, asociata cu siguranta si fiabilitatea, pentru a se extinde pe pietele dezvoltate.
Geely a mai incercat sa patrunda pe piata americana, participand in 2008 la Salonul Auto de la Detroit, insa a esuat, deoarece marca nu era suficient de cunoscuta si nu inspira incredere potentialilor clienti.
Intre timp, Geely a preluat Volvo Cars, ajunsa in pragul falimentului in urma crizei financiare mondiale.
"Preluarea Volvo ne-a consolidat imaginea in strainatate, iar consumatorii de acolo ne vad acum ca pe o companie internationala. Pentru a vinde in SUA si Europa, ne vom baza pe acele modele dezvoltate impreuna cu Volvo", a declarat pentru Bloomberg directorul general al Geely Automotive Holding, Gui Shengyue.
Presedintele si fondatorul Geely, Li Shufu, a separat anterior cele doua marci din portofoliu, ingrijorat ca asocierea Volvo cu un brand chinez ar putea eroda prestigiul marcii suedeze.
Acum, Geely spera ca dezvoltarea unor modele in parteneriat cu Volvo ar putea imbunatati imaginea companiei chineze, care vrea sa devina cel mai mare exportator auto din China.
Geely a exportat anul trecut 100.800 autovehicule, fata de 184.800 unitati pentru liderul de piața Chery Automobile, potrivit Asociației Chineze a Producatorilor Auto.
Producatorii de automobile din China fac eforturi pentru a se extinde in strainatate, pe masura ce potentialul de crestere al pietei locale se restrange, iar concurenta se intensifica. Cota de piata cumulata a marcilor auto chineze pe piata locala a scazut in iulie la minimul ultimilor 5 ani, potrivit asociatiei.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS