Peugeot si-a dezgropat amintirile din vremurile in care manufactura rasnite. Sunt sarea si piperul din istoria companiei. Le vezi la orice masa dintr-un restaurant cotat cu +3 stele. De aici pana la un restaurant absolut SF sunt 100 de ani distanta, in sens real si figurativ.

Le Bistro du Lion (Bistroul Leului) este un asa-numit restaurant pop-up. Adica apare de unde nu-i, pe romaneste.

Ansamblul este compus dintr-un van si o rulota care se transforma in restaurant foarte rapid, oriunde pe o suprafata dreapta. Capacitatea de asamblare a bucatarilor si a aparaturii de bucatarie este pentru 30 de oameni.

Unul dintre cei mai mari furnizori de solutii pentru bucatarii profesionale a echipat restaurantul ambulant cu 2 grill-uri, patru cuptoare, o friteuza, un frigider de 450 de litri capcitate, inca un refrigerator pentru bauturi, aproape la fel de mare, un espressor Rocket si, desigur, cu rasnite de sare si piper Peugeot.

Francezii vand anual 2.5 milioane de seturi de rasnite. 

Un sistem de sunet special, cu tot cu cabina pentru DJ, a fost proiectat de compania Focal. Materialele sunt aluminiu, crom, piele si lemn. Toate sunt calitatea “A”. 

Bistroul Leului se deschide in Paris, apoi ajunge in Milano. Unii dintre cei mai cunoscuti chefi francezi si mediteraneeni vor fi invitati sa gateasca pentru clienti. Pentru cei care apuca o masa la restaurantul mobil Peugeot, compania si designerii au ales un hashtag - #foodtruckpeugeot.