In anul fiscal incheiat la 31 martie 2015, profitul net al Toyota a urcat cu 19%, la 2.173 miliarde de yeni (18,1 miliarde de dolari), de la 1.823 miliarde de yeni anul precedent. In actualul an fiscal, compania nipona se asteapta la un avans al profitului net de 3,5%, la 2.250 miliarde de yeni, sub estimarea analistilor, de 2.440 miliarde de yeni.

In anul fiscal 2014, vanzarile Toyota au crescut cu 6%, la 27.230 miliarde de yeni (227 miliarde de dolari). Profitul operational ar urma sa creasca anul acesta cu 1,8%, la 2.800 miliarde de yeni.

Toyota se asteapta la o scadere a vanzarilor de 0,8% in acest an fiscal, la 8,90 milioane de vehicule, fata de 8,97 milioane anul trecut. In America de Nord livrarile ar urma sa creasca cu 4,2%, la 2,83 milioane de unitati, de la 2,715 milioane anul trecut.

In 2014, Toyota si-a pastrat pentru al treilea an consecutiv titlul de cel mai mare producator auto din lume in 2014, cu 10,23 milioane de vehicule vandute.

Vanzarile Toyota, care alaturi de marca cu acelasi nume include si diviziile Hino Motors si Daihatsu Motor, au crescut cu 3% trecand pentru prima data in istoria grupului peste pragul de 10 milioane de unitati. Volkswagen AG a livrat 10,14 milioane de vehicule iar General Motors a vandut 9,92 milioane de unitati.

General Motors a fost cel mai mare producator auto din lume timp de sapte decenii fiind devansat de Toyota in 2008. GM a redevenit lider in 2011 cand productia Toyota a fost afectata de cutremurul si tsunamiul care a devastat zona de nord-est a Japoniei. In 2012, insa, grupul Toyota a revenit pe primul loc, pozitie pe care a pastrat-o si in 2013 si 2014.