Cea mai rapida masina construita vreodata cucereste China. Cum se adapteaza producatorii auto de lux celei mai mari piete din lume
Marcile auto, inclusiv cele exclusiviste precum Bugatti sau Rolls Royce, incearca sa ii cucereasca pe chinezi cu modele gandite special pentru dorintele lor. Miza este uriasa. China este deja cea mai mare piata auto a lumii, iar in doi ani va prelua suprematia si la categoria masini de lux. Cele mai noi modele au fost prezentate la targul de profil de la Shanghai.
Cea mai rapida masina de la expozitie este un Bugatti Veyron care poate "zbura" cu peste 400 de kilometri pe ora, "manat" de cei 1.200 de cai putere, ascunsi sub capota. Vehiculul, prezentat in premiera si in editile limitata la Salonul Auto de la Shanghai, costa 1,99 milioane de euro, fara taxe si transport.
"Chinezii au invatat sa perceapa luxul astfel: sa stea confortabil pe bancheta din spate si sa le conduca soferul masina. Dar, pe masura deschiderii catre lume, creste interesul lor pentru sporturile cu motor si masini performante”, explica Stefan Brungs, director de marketing la Bugatti.
Si cei de la Mercedes au planuri mari: "Ne sporim prezenta in aceasta tara. Luna viitoare, deschidem prima fabrica de motoare de aici", spune Dieter Zetsche, director general Daimler AG.
Iar nemtii de la BMW stiu ca, intr-un trafic infiorator, confortul inseamna totul: "Daca esti in trafic, aici la Shanghai, probabil ca viteza medie va fi de 18 kilometri pe ora. Asa ca, probabil, vei lasa condusul pe seama soferului si te va interesa mai mult locul din spate, unde ai nevoie de mai mult spatiu”, explica Karsten Engel, director general BMW China.
Chiar si constructorii auto fideli modelelor clasice isi schima strategia: "China este cea mai mare piata unitara, ceea ce inseamna ca dorintele si conceptiile clientului chinez au o importanta absoluta pentru stragia noastra generala de productie", este de parere Ralf Speth, director general Jaguar Land Rover.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS