Ce consum va avea cea mai economica versiune a modelului B-Max
Noul model B-Max va fi echipat cu doua versiuni de motorizari, unul pe benzina, de 1 litru, si unul diesel, de 1,6 litri, iar cel mai redus consum mixt de combustibil va fi de 4 litri la suta de kilometri, a anuntat joi compania americana.
Astfel, versiunea echipata cu motorul pe motorina, care dezvolta 95 cai putere, va avea un consum mediu de 4 litri la suta de kilometri si emisii de dioxid de carbon de 104 grame la kilometru.
In ceea ce priveste motorul pe benzina (cel mai mic si eficient propulsor dezvoltat de Ford), care dezvolta 120 cai putere, consumul de carburant va fi de 4,9 litri la suta de kilometri. Emisiile acestuia sunt de 114 grame pe kilometru.
Reprezentantii Ford afirma ca la aceste valori B-Max va fi cel mai economic model din clasa sa, cu 15% mai eficient fata de principalii sai competitori - Opel Meriva si Renault Grand Modus.
B-Max include o serie de tehnologii care reduc consumul de combustibil si emisiile de CO2, printre care sistemul Start/Stop, care opreste automat motorul cand autovehiculul este in stationare si sistemul de informare a soferului Ford Eco Mode, care ii ajuta pe soferi sa adopte un stil de condus mai economic.
De asemenea, noul model este echipat cu Gear Shift Indicator, un sistem care indica cele mai eficiente puncte de schimbare a vitezelor si Smart Regenerative Charging, optiune care incarca bateria in cele mai economice puncte de pe parcursul unei calatorii.
Monovolumul va fi produs exclusiv la uzina Ford de la Craiova si va fi lansat in luna martie la Salonul Auto de la Geneva. Reprezentantii Ford Romania au anuntat ca in acest an vor fi produse 60.000 de unitati, iar anul viitor peste 100.000.
Citeste si:
Cum a reglat Ford sistemul audio al B-Max. Cu Black-Eyed Peas, Eagles sau Vivaldi
Masina de un milion de dolari. Pe vremuri o conducea Barack Obama VIDEO
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS