Ce bolizi de lux și-au cumpărat românii în 2019: înmatriculările de Lamborghini au crescut cu 271%, iar 18 români și-au luat Ferrari nou
Lamborghini
Românii au înmatriculat, în primele 11 luni ale anului, 26 de Lamborghini şi 18 Ferrari noi, în rândul autoturismelor scumpe preferate situându-se şi Jaguar, Lexus, Maserati, Bentley sau Aston Martin.
Potrivit datelor Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), în intervalul ianuarie - noiembrie 2019, cea mai mare creştere a înmatriculărilor de autoturisme selecte s-a consemnat în dreptul mărcii Lamborghini, de 271,3%, în timp ce, prin cele 266 de unităţi Lexus înregistrate, saltul a fost de 76,16%, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Unul dintre cei mai doriţi bolizi din lume, Ferrari, a fost înregistrat la capitolul "Autoturisme noi", în evidenţele DRPCIV, de către 18 proprietari, în creştere cu 50% faţă de perioada ianuarie - noiembrie 2018, potrivit Agerpres.
De asemenea, au fost înmatriculate 197 de exemplare noi din gama Jaguar (-10,86% vs primele 11 luni din 2018), 22 de unităţi Bentley (+4,75%), 21 de exemplare Maserati (-16%) şi, nu în ultimul rând, trei unităţi marca Aston Martin (-40%).
Pe de altă parte, în cazul aceloraşi mărci scumpe, pe segmentul second hand, numărul înmatriculărilor raportate la 11 luni a fost mai mult decât dublu, până la 1.235 de unităţi, comparativ cu cele 553 de autoturisme noi, din aceeaşi categorie.
În acest sens, datele centralizate relevă faptul că Jaguar este marca cu cele mai multe înregistrări de maşini "rulate", respectiv 633 de unităţi, urmată de Lexus - cu 457 de unităţi, Maserati (57), Bentley (52), Lamborghini (18), Ferrari (11) şi Aston Martin (7).
La nivel general, numărul înmatriculărilor de autoturisme noi a depăşit, în România, 147.700 de unităţi în primele 11 luni ale anului, în creştere cu 21,5% faţă de aceeaşi perioadă din 2018.
Statistica DRPCIV arată, totodată, că, la nivel naţional, totalul de înmatriculări autoturisme noi şi rulate a ajuns, în perioada de referinţă, la 556.405 de unităţi, în uşoară descreştere (-0,3%), comparativ cu primele 11 luni ale anului precedent, când s-au consemnat 556.548 unităţi.
Pe de altă parte, înmatriculările de autoturisme second hand au scăzut, în intervalul de referinţă, cu 6,05% până la 408.616 de exemplare.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS