Capitolul la care China mai are nevoie de 10 ani pentru a fi competitiva la nivel global
SUV made in China
Producatorii auto chinezi sunt la 10 ani distanta de atingerea competitivitatii mondiale. Pentru eliminarea decalajului fata de concurenta au nevoie de cresterea cheltuielilor pentru cercetare si dezvoltare, potrivit companiei de consultanta Sanford C. Bernstein, citata de Bloomberg.
Companii precum General Motors (GM), Volkswagen (VW) si Toyota cheltuiesc mai mult decat brandurile chinezesti in domeniul cercetarii si dezvoltarii si sunt lideri in privinta ingineriei, a declarat Max Warburton, analist la Bernstein.
Acesta a explicat insa ca chinezii au vointa si banii necesari pentru a aduce industria auto a tarii la nivel de clasa mondiala.
"Chinezii au parcurs acest drum in proportie de 80%, mai au 20%, dar este partea cea mai complexa.Vor cheltui pana vor reusi, pana la urma producatorii chinezi de masini vor ajunge pe scena mondiala", a aratat Warburton.
Brandurile chinezesti pierd teren pe piata lor locala, in timp ce producatorii straini majoreaza productia din China si introduc modele low-cost. Producatorii auto din China cheltuiesc sub 2% din venituri pentru cercetarea si dezvoltarea produselor sau jumatate din media mondiala, potrivit China Association of Automobile Manufacturers.
Din peste 100 de companii auto chineze, SAIC Motor are cele mai mari sanse sa devina un producator de talie mondiala, dupa ce a invatat multe de la partenerul sau General Motors si are ingineri mai experimentati, a spus Warburton.
Analistii Bernstein s-au aratat "placut surprinsi" si de progresele unor producatori independenti mai mici, cum este Geely Automobile Holdings.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS