Datorita cererii mari, acum se vand si din autoturismele care trebuiau livrate abia in urmatorii doi ani. Forza Rossa a vandut in acest an 26 de unitati, peste numarul vizat, de 25 de unitati, iar constructorul italian a aprobat suplimentarea cotei.

Ferrari de aproape jumatate de milion de euro

Cel mai scump model vandut in acest an de Forza Rossa este un 599 GTO, un vehicul in serie limitata, in valoare de 320.000 de euro. La polul opus se afla modelul California, care poate fi cumparat la pretul de 150.000 de euro.

Magazinul calutului cabrat

In decembrie 2009, a fost deschis Ferrari Store, primul magazin dedicat marcii italiene.

"Cel mai scump produs vandut la Ferrari Store a fost un Segway Ferrari in valoare de 9.800 euro, insa valoarea medie a unui bon este de 500 de lei. S-au vandut bine articolele pentru copii, in special bicicletele si saniile. Pentru adulti si iubitorii de lux, s-au vandut ceasurile in fibra de carbon, pantofii Tod’s si seturile de golf in piele, schiurile si butonii", spune Camelia Bazac, administratorul delegat al Forza Rossa, care detine acest magazin.