Astfel, Bugatti a primit comenzi pentru toate cele cinci automobile World Record, cele mai rapide masini de serie la nivel mondial, in valoare de 1,95 milioane de euro fiecare.

Directorul general al Bugatti, Franz-Josef Paefgen, a prezentat masina, care poate atinge o viteza de 415 kilometri pe ora, la salonul auto de la Paris.
De acesta revenire a pietei profita si BMW si Mercedes-Benz, cei mai mari producatori de masini de lux la nivel mondial, care tintesc pentru acest an majorarea vanzarilor cu 10%.

"Afirmatiile ca luxul a murit au fost mult exagerate. Oamenii isi dorec in continuare masini de lux. Odata ce traiesti in lux este greu sa renunti la el", a declarat Rebecca Lindland, analist la compania IHS Automotive din Lexington, Massachusetts.

Nici cei care sperau sa cumpere modelul Ferrari SA Aperta nu sunt mai norocosi. Ferrari nu intenţioneaza sa suplimenteze productia peste cele 80 de automobile de acest tip vandute deja.

Ferrari SA Aperta costa 400.000 de euro si a fost construita in onoarea designerilor Sergio si Andrea Pininfarina. Automobilul ajunge la 100 de kilometri pe ora in 4,6 secunde si poate atinge maxim 301 kilometri pe ora.

"Ne pare rau pentru colectionarii de Ferrari, dar nu putem face mai multe", a declarat joi, intr-un interviu, presedintele Ferrari, Luca Cordero di Montezemolo.

Bentley, divizie de lux a VW, a vandut deja, joi seara, cateva dintre coupe-urile Continental GT, de 575 de cai putere, care costa 213.000 de dolari fiecare.

Redresarea economica a contribuit la cresterea increderii cumparatorilor, respectiv la achizitiile de masini. In plus, pe segmentul de lux, aparitia unui nou model reprezinta un stimulent in sine.