General Motors a facut eforturi uriase pentru a-si propulsa brandul de lux la gloria de odinioara. Cadillac a aparut recent pe coperta revistei Bergdorf Goodman, dedicata produselor de lux, readucand-o astfel in atentia publicului tinta.   

"Cadillac se dezvolta mai rapid decat a facut-o vreodata in aproape 40 de ani, revenirea liniei de pick-up-uri este puternica si observam o crestere imporanta in cererea pentru crossover-urile noastre. Acestea sunt toate semne clare asupra revenirii economice. Sunt vesti minunate pentru industria auto si General Motors”, a declarat Kurt McNeil, vicepresedintele diviziei de vanzari din America a General Motors.  

Insa Cadillac mai are destul de parcurs pana sa revina la gloria de altadata. In 1979, vanzarile atinsesera cifra de 135.258, comparativ cu 63.000, cate masini s-au comercializat pana acum in 2013. La nivelul intregii linii de productie, General Motors a tranzactionat 2,59 milioane de masini anul trecut, fata de 5 milioane in 1999.  

Asemenea pietei imobiliare, vanzarile de masini au aratat o usoara revenire, iar GM spune ca mai a fost cea mai de succes luna a sa, din septembrie 2008.