Bolidul "lowcost" care da cu Ferrari de pamant la pret. Dar e la fel de rapid si brutal. GALERIE FOTO
Englezii au lansat la Shanghai cea mai puternica si accesibila masina supersport.
McLaren e una dintre companiile care a produs mereu pentru o mana de oameni si pentru tone de bani. Masinile englezilor au costat de la cateva sute de mii de lire sterline in sus.

In ultimul timp, activitatea McLaren a fost mai densa si a ajuns unul din brand-urile care se tot bate de cativa ani cu Ferrari si Lamborghini. Totusi, McLaren-urile aveau pana azi ceva care le tinea un pic mai mult in zona "interzisa" tuturor bogatilor.

Acum, la Salonul Auto de la Shanghai, uzina din Woking a lansat 540C Coupe. Un fel de iPhone 5C. Adica masina este un 570S Coupe downgradat la 540 de cai si la un comportament mai bland pentru mersul zi de zi.

Motorul este acelasi, un V8 de 3.8 litri, iar performantele sunt foarte apropiate de versiunea originala – 0-100 km/h in 3.5s (cu 0.3s mai lenta decat 570S) si 320 de km/h viteza maxima. Pe foaie ramane inca departe de o masina cu care poti sa mergi la birou sau intr-o excursie de 500 de km, dar englezii s-au gandit ca o imblanzire usoara ar putea aduce brand-ului un alt segment de cumparatori.

Si cutia de viteze ramane cea mai rapida, cu 7 trepte si cu o eficientizare a consumului mediu de 11 l / 100 km. Englezii spun ca au modificat usor de tot si aerodinamica, si jantele. Inauntru sunt dotarile normale astazi chiar si pe o masina ultrasport: scaune din piele, aer conditionat automat, un display de 7 inci cu touch control.

McLaren 540C costa 174.000 de euro si englezii inregistreaza deja precomenzi. Primele livrari se fac de la inceputul lui 2016.

Cel mai ieftin Ferrari si singurul cat de cat comparabil la pret cu 540C este California – 215.000 de euro. Are 560 de cai si performante identice. Impozitul anual pentru o masina cu motor atat de mare e 5500 de lei.

VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS