BMW “retrogradeaza” la 3 pistoane. Noua Serie, consum de pana la 2 l/100 km. GALERIE FOTO
Nemtii modifica serios motoarele de pe toata linia. Schimbarile ajung si pe seriile superioare.
Dupa Seria 3 scoasa in 2012, BMW lanseaza facelift-ul. E mai mult decat un facelift greu observabil. Partea tehnica a fost cea mai „lovita” in bine. Si cand vorbim de partea tehnica intelegem chiar motoarele, poate cel mai important criteriu de alegere pentru clientii BMW.
Sedanul si break-ul au de acum motoare in 3,4 si 6 cilindri in linie. Cele patru motoare cu benzina sunt 318i (135CP), 320i (185CP), 330i (250CP) si 340i (325CP). Gama diesel are 7 optiuni, dse la un 316d de 115CP pana la 335d cu 315CP.
Puterile ajung la roti printr-o transmisie manuala cu 6 viteze sau una automata cu 8 trepte. Clientul poate alege transmisie automata pe aproape toate modelele, mai putin pe 318d.

Cutiile noi au si un mod de cruising – cutia “sare” in punctul mort cand nu accelerezi si reintra in sarcina dupa informatiile de relief pe care si le ia singura de pe GPS.
Tractiunile sunt, bineinteles, spate sau 4x4. Modelul 335 diesel sstandard vine cu tractiune integrala, iar pe 318 benzina si inca doua diesel-uri nu e nici macar o optiune.

BMW mai are o surpriza, dar pentru 2016: un Seria 3 electric. 330e o sa vina cu doua motoare (benzina + electric) si 250 de cai putere totala. Consumul mediu anuntat pentru acest model este 2 l / 100 km. La fel de putin ca un scuter.

Autonomia in mod 100% electric va fi 35 de km. Masina o sa aiba aceleasi cifre BMW foarte bune: 225 km/h viteza maxima si 6 secunde pentru accelerarea de la 0 la 100 km/h. Masina o sa concureze cu Mercedes Clasa C 350 plug-in-hybrid – acelasi consum dar cu 30 de cai mai puternic.

Cea mai curioasa sau neasteptata decizie BMW este motorul de pe modelul 318i, cel in 3 cilindri care e si pe Mini si scoate 135 de cai putere. Este prima oara cand BMW foloseste pe Seria 3 un motor in 3 cilindri. Prima oara l-a pus pe Seria 2 Active Tourer. Consumul oficial pentru aceasta versiune este 5 l / 100 km.

Cine cunoaste bine marca BMW s-a mirat cand am mentionat in deschidere modelele 330 si 340i. Ambele sunt pe benzina si 330i inlocuieste 328i. BMW a ajuns la atat de multe cifre si simboluri in denumiri incat s-ar ptea ca nici proiectantii lor sa nu mai stie bine ce capacitati si ce puteri au motoarele pe care le scot.

Concluzia e ca de la o generatie al alta creste puterea cu cativa cai si scade consumul cu cateva unitati. Cel mai eco BMW Seria 3 diesel este 320 efficeint dynamics – are 163 de cai si ia numai 3.8 l / 100 km. BMW a comunicat ca a umblat si la suspensii, asa cum o face de fiecare data.

Pentru stabilitate cat mai buna in diverse conditii de mers si de drum. Si ca sa arate ca nu sunt doar vorbe in vant, noile Serii 3 cu tractiune spate sunt coborate cu 1 cm mai aproape de asfalt. Si lungimea difera cu 1 cm pentru ca spoilerele sunt insesizabil mai proeminente.
Dimensiunile sasiului nu au fost modificate. Inaltimea si latimea masinii raman la aceleasi cifre. Toate Seriile 3 au standard lumini cu Xenon. Pentru bani in plus poti sa-ti alegi Selective Beam – un sistem de lumini care analizeaza traficul si nu-i incomodeaza pe cei de pe contrasens. Directia si intensitatea luminii se modifica permanent in functie de traficul opus.

BMW spune ca si calitatea materialelor este alta pe oricare din liniile de echipare Base, Luxury, Sport si “M” Sport.
Si softurile multimedia au fost schimbate. Sunt mai rapide si acum ai in masina si conexiune 4G.
Masina este atat de desteapta ca acum gaseste locuri de parcare cand treci pe langa ele chiar si la 35 de km/h. Foloseste niste mauratori cu ultrasunete.
BMW va publica rapid si preturile. Noul Seria 3 iese la vanzare spre sfarsitul verii.
Mai multe despre:
#BMW#consum carburant
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS