Reprezentantii Bentley se gandesc la mijloacele de a intra pe o piata in dezvoltare, cea a vehiculelor sigure, pe pietele emergente unde riscul rapirilor si asasinatelor este constant.

Directorul financiar Jan-Henrik Lafrentz a declarat ca exista cerere pentru astfel de automobile in special in America Latina.

"Ne dezvoltam pe tot mai multe piete din regiune. Pentru aceste piete, securitatea reprezinta o problema. Analizam daca este cazul sa producem masini blindate", a aratat Lafrentz.

El a adaugat ca exista cerere pentru astfel de masini in Rusia si Orientul Mijlociu. Peste opt din zece automobile Bentley sunt vandute unor clienti din afara Marii Britanii.

Jaguar Land Rover, un alt producator britanic de automobile de lux, comercializeaza versiuni blindate ale ale ambelor sale branduri.

Bentley, detinuta de Volkswagen, a vandut sub 4.000 de vehicule in primul semestru, in crestere cu 32% fata de aceeasi perioada a anului trecut. In Statele Unite, vanzarile au urcat cu 25%, iar in China cu 55%.

Lafrentz a aratat ca Bentley urmareste cresterea de peste doua ori a vanzarilor de masini, la 15.000 de unitati pana in 2015, sustinute de concepte noi, precum Bentley SUV, prezentat ca prototip in acest an la salonul auto de la Geneva.