Batalia gigantilor. Mercedes ar putea redeveni cel mai bine vandut brand de lux din lume, devansand BMW pentru prima data in ultimul deceniu
Mercedes
Avansul vanzarilor Mercedes-Benz a fost de doua ori mai rapid decat al BMW in primul trimestru din 2016, apropiindu-se de obiectivul de a redeveni cel mai bine vandut brand de lux din lume pentru prima data in ultimul deceniu, transmite Bloomberg.
In perioada ianuarie - martie 2016, livrarile Mercedes-Benz au urcat cu 13% (483.487 vehicule), fata de un avans de 6% al brandului BMW (478.743 unitati) si de 4% al Audi (455.750 vehicule).
Liderii pietei automobilelor de lux sunt in acest moment Mercedes (divizia de lux a Daimler), BMW si Audi (divizia de lux a Volkswagen).
Datorita popularitatii tuturor modelelor nou lansate, cum ar fi SUV-ul GLC, Mercedes este in grafic pentru a depasi BMW la vanzarile anuale mai devreme decat si-a propus, in anul 2020. Divizia Daimler se asteapta la accelerarea livrarilor in semestrul doi din acest an, cand va ajunge in showroom-uri modelul restilizat E-Class.
In martie, BMW a depasit Mercedes, livrand 201.352 vehicule, fata de 198.921 unitati vandute de Mercedes. Pe locul trei se afla Audi, cu 186.100 masini.
Obiectivul strategic al Mercedes este sa redevina lider mondial pe piata automobilelor de lux, o pozitie pe care a pierdut-o in fata BMW in 2005, iar in 2011 a cazut pe locul al treilea, dupa Audi.
Pe acelasi subiect: