Cum traducem asta in bani? Am pierdut deja, vreo 200 de milioane de euro, iar daca cei de la transporturi nu se trezesc, o sa ratam inca o jumatate de miliard. De sapte ani avem la dispozitie miliarde de la Uniunea Europeana pentru care nu trebuie sa dam nimic inapoi.

Grav e ca deja ne scapa printre degete 80 de milioane de euro doar pentru DN6 Craiova- Lugoj. Lucrarile de reabilitare au intarziat si au avut atatea defecte incat n-au mai fost decontate.

Ridicol este ca luam saci de bani de la buget, dar nu folosim fondurile Uniunii.

Riscam sa pierdem peste 100 de milioane pentru autostrada Orastie - Deva, unde avem termen limita 2012, desi nu s-a sapat primul metru.

2011 ar trebui sa fie asadar anul santierelor de drumuri, doar ca sa ajungem la primul sfert din cele 5 miliarde alocate. Se mizeaza totul pe coridorul patru unde se lucreaza deja pe capete, la autostrada Arad - Timisoara si Cernavoda - Constanta.

La sfarsitul lunii februarie se deschid ofertele pentru Nadlac Arad, Orastie Sibiu si Timisoara Lugoj. S-ar putea misca ceva si pe Lugoj Deva sau pe Valea Oltului. Chiar si asa, cand vom trage linie in 2015 tot vom descoperi ca am ratat aproape un miliard de euro de la Bruxelles!