Bani europeni pierduti pentru infrastructura Romaniei! VIDEO!
In eterna si fascinanta Romanie, sute de kilometri de drumuri, cai ferate si tuneluri au fost ratate, iar altele sunt pe muchie de cutit si in 2011.
Cum traducem asta in bani? Am pierdut deja, vreo 200 de milioane de euro, iar daca cei de la transporturi nu se trezesc, o sa ratam inca o jumatate de miliard. De sapte ani avem la dispozitie miliarde de la Uniunea Europeana pentru care nu trebuie sa dam nimic inapoi.
Grav e ca deja ne scapa printre degete 80 de milioane de euro doar pentru DN6 Craiova- Lugoj. Lucrarile de reabilitare au intarziat si au avut atatea defecte incat n-au mai fost decontate.
Ridicol este ca luam saci de bani de la buget, dar nu folosim fondurile Uniunii.
Riscam sa pierdem peste 100 de milioane pentru autostrada Orastie - Deva, unde avem termen limita 2012, desi nu s-a sapat primul metru.
2011 ar trebui sa fie asadar anul santierelor de drumuri, doar ca sa ajungem la primul sfert din cele 5 miliarde alocate. Se mizeaza totul pe coridorul patru unde se lucreaza deja pe capete, la autostrada Arad - Timisoara si Cernavoda - Constanta.
La sfarsitul lunii februarie se deschid ofertele pentru Nadlac Arad, Orastie Sibiu si Timisoara Lugoj. S-ar putea misca ceva si pe Lugoj Deva sau pe Valea Oltului. Chiar si asa, cand vom trage linie in 2015 tot vom descoperi ca am ratat aproape un miliard de euro de la Bruxelles!
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS