Audi va construi doua SUV-uri noi in Slovacia si Ungaria, unde costurile sunt mai scazute, dupa scaderea profitului cu 37%
Audi
Audi va construi doua modele noi de SUV-uri la fabrici din Slovacia si Ungaria, unde costurile sunt mai scazute, a anuntat producatorul german de automobile premium, care vrea sa isi imbunatateasca profitabilitatea, transmite Reuters.
Marca detinuta de grupul Volkswagen a raportat in martie o scadere de 37% a profitului operational, dupa revizuirea provizioanelor pentru acoperirea costurilor scandalului manipularii testelor de poluare ale automobilelor diesel.
Audi a anuntat marti ca in 2018 va incepe constructia modelului SUV Q8 la o fabrica a Volkswagen din Bratislava, in Slovacia, iar in 2019 va incepe productia SUV-ului Q4 la Gyor, Ungaria.
Noile oferte ale Audi pe piata SUV-urilor vor concura cu viitoarele modele ale rivalului german BMW, care isi va extinde gama cu un X2 si un X7, in 2018.
”Integram doua modele Q complet noi in reteau actuala de productie si ne imbunatatim competitivitatea pe un segment extrem de important”, a declarat directorul de productie al Audi, Hubert Waltl.
Eforturile Audi de crestere a marjelor prin intermediul unor vehicule noi vor fi sustinte de costurile scazute de productie de la fabricile alese.
Costurile de productie de la fabricile din Slovacia si Ungaria au fost anul trecut de 10,7 euro pe ora, respectiv 8,4 euro pe ora, comparativ cu 26,1 euro in Marea Britanie si 33,4 euro in Germania, potrivit Biroului Federal de Statistica al Germaniei.
Audi a coborat in 2016 pe locul al treilea, in urma BMW si Mercedes-Benz, in functie de vanzarile de automobile de lux.
Extinderea gamei de SUV-uri ar putea ajuta Audi sa castige teren in SUA, unde vinde mult mai putine vehicule comparativ cu BMW si Mercedes-Benz.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS