Audi preia Ducati. Pretul: 850 de milioane euro
Constructorul de autoturisme de lux Audi, controlat de grupul Volkswagen, este in discutii pentru preluarea producatorului italian de motociclete Ducati Motor Holding de la Investindustrial SpA, pentru 850 milioane euro, au declarat pentru Bloomberg surse apropiate situatiei.
Pretul luat in calcul de Audi include asumarea unor datorii de 800 milioane euro ale Ducati.
Constructorul german are pana la mijlocul lunii aprilie dreptul de prima oferta pentru preluarea Ducati.
Presedintele Volkswagen, Fedrinand Piech, si-a exprimat pentru prima data public intentia de a prelua Ducati in aprilie 2008, insa a pierdut atunci cursa in favoarea Investindustrial.
Grupul Volkswagen detine in prezent noua marci, precum Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Lamborghini, Scania si MAN, insa nu are nicio marca de motociclete.
Analistii considera ca Volkswagen nu are prea multe de castigat din preluarea unui producator de motociclete, insa grupul ar putea face o astfel de achizitie doar de dragul prestigiului.
Investindustrial, companie de capital privat cu sediul la Milano, analizeaza daca ar trebui sa listeze Ducati la Hong Kong in acest an sau sa vanda compania, au declarat in luna februarie surse apropiate discutiilor. Ducati a fost delistata de pe bursa de la Milano in anul 2008.
Contactati de Bloomberg, reprezentantii Volkswagen si Investindustrial au refuzat sa comenteze informatiile, arata Mediafax.
Pe de alta parte, Hero MotoCorp, cel mai mare constructor de motociclete din India, a anuntat saptamana trecuta ca ia in calcul preluarea Ducati pentru a se extinde pe plan international. Grupul german BMW, care detine deja o divizie proprie de motociclete, a aratat in luna februarie ca nu este interesat de Ducati.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS