Ar fi "de neconceput" pentru Fiat Chrysler sa nu fie interesat. Cu ce rival vrea sa fuzioneze gigantul auto. Noua companie ar genera lichiditati de 30 mld. dolari/an
Ar fi "de neconceput" pentru Fiat Chrysler Automobiles sa nu fie interesat de o fuziune cu rivalul american General Motors, pentru a crea o companie care poate genera lichiditati in valoare de 30 miliarde dolari pe an, a declarat directorul general de la FCA, Sergio Marchionne, intr-un interviu pentru Automotive News.
General Motors, al doilea mare producator auto din lume, a respins o prima propunere de fuziune lansata la inceputul acestui an de Sergio Marchionne. Ceea ce nu l-a impiedicat pe Marchionne sa faca lobby pe langa investiorii GM, in ideea de a-i presa pe membrii boardul-ului sa vina la masa negocierilor.
Directorul FCA este de parere ca profiturile si economiile care ar putea aparea de pe urma unei fuziuni cu General Motors sunt mult prea mari pentru ca rivalii sa le ignore.
"Entitatea combinata poate realiza anual lichiditati de 30 de miliarde de dolari. Ar fi de neconceput sa nu fortezi un parteneriat", a spus Marchionne.
Intrebat daca asta inseamna ca FCA are in vedere lansarea unei oferte ostile de preluare, Marchionne a raspuns: "Nu una ostila, dar exista diferite grade de imbratisari. Pot sa va imbratisez frumos, pot sa va imbratisez strans sau pot sa va imbratisez ca un urs. Totul incepe cu contactul fizic".
Marchionne a mai spus ca FCA a primit propuneri si din partea altor parteneri potentiali care ar fi interesati de discutii insa GM ramane, de departe, cea mai buna optiune.
"Sunt oameni interesati sa faca afaceri, dar eu nu sunt interesat sa fac afaceri cu ei pentru ca exista o afacere mai buna", a spus directorul FCA.
Analistii sunt de parere ca Marchionne este interesat de fuziunea cu GM pentru ca Fiat Chrysler Automobiles este in urma competitorilor cand vine vorba de vehicule hibride si electrice precum si de indeplinirea viitoarelor standarde de reglementare.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS