Hyundai isi face loc in albumele foto ale turistilor. Dupa 17 ani, suprematia Sanyo in Picadilly Circus din Londra e istorie
Cea mai cunoscuta locatie de publicitate outdoor din Marea Britanie, London`s Piccadilly, va promova un alt brand, dupa 17 ani de autonomie. Constructorul auto sud-coreean Hyundai a incheiat un acord cu Land Securities, cea care detine Piccadilly Lights, informeaza The Telegraph. Si inca o noutate. Luminozitatea brandului Hyundai va fi realizata cu leduri in loc de neoane.
Hyundai va inlocui brandul grupului de electronice Sanyo care a facut publicitate outdoor in lume inca de la inceputul anilor 1970. Miscarea costa producatorul auto aproximativ 3, 3 milioane de dolari pe an. Pretul este unul record pentru una dintre cele mai valoroase platforme de publicitate la nivel mondial.
Picadilly Circurs este una din cele mai fotografiate privelisti din lume. Se estimeaza ca peste 34 milioane de persoane viziteaza acest loc anual.
Coca-Cola a facut publicitate outdoor inca din 1955, cele mai multe dintre reclame putand fi admirate la Piccadilly Circus. Coca-Cola este unul din cele 50 de branduri care au fost luminate in ultimii 100 de ani in capitala londoneza, exact in aceasta locatie.
Luminile panourilor din Londra au fost oprite doar in circumstante exceptionale: spre exemplu, in timpul celui de-Al Doilea Razboi Mondial, dupa moartea lui Sir Winston Churchill si a printesei Diana.
Bovril a fost prima companie care s-a promovat astfel, prin neoane expuse pe strada. Astazi, ecranele cu leduri vor evidentia insa logo-ul Hyundai.
Desi publicitatea outdoor iluminata nu a fost comercializata in mod deschis pentru branduri, incepand cu 1980 au existat situatii in care diverse imagini au fost promovate. Spre exemplu, in 2002, Yoko Ono a platit pentru sintagma "Sa ne imaginam ca toti oamenii traiesc in pace", care a fost iluminata pentru trei luni.
Decizia oficialilor de la Hyundai de a a-si expune brandul intr-una dintre cele mai cunoscute locuri publice rarata increderea tot mai mare a producatorului auto de a razbi in industrie si de a crea o imagine cat mai buna a produselor sale.
„Este marketing viral”, a spus o persoana familiara cu filozofia dupa care se ghideaza compania. „Turistii o vor vedea in Piccadilly Circus si vor pleca acasa, in Africa ori Polonia, cu imaginea unui mare H in memorie, isi vor aminti de acest brand”, a adaugat sursa care a preferat sa-i fie protejata identitatea.
La lansarea din Detroit, eveniment ce a avut loc in ianuarie anul acesta, Hyundai si-a prezentat strategia moderna bazata pe caracteristici de lux pentru masinile sale adresate maselor, precum si noul slogan: „Noi conceptii. Noi posibilitati”.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS