Hyundai va inlocui brandul grupului de electronice Sanyo care a facut publicitate outdoor in lume inca de la inceputul anilor 1970. Miscarea costa producatorul auto aproximativ 3, 3 milioane de dolari pe an. Pretul este unul record pentru una dintre cele mai valoroase platforme de publicitate la nivel mondial.

Picadilly Circurs este una din cele mai fotografiate privelisti din lume. Se estimeaza ca peste 34 milioane de persoane viziteaza acest loc anual.

Coca-Cola a facut publicitate outdoor inca din 1955, cele mai multe dintre reclame putand fi admirate la Piccadilly Circus. Coca-Cola este unul din cele 50 de branduri care au fost luminate in ultimii 100 de ani in capitala londoneza, exact in aceasta locatie.

Luminile panourilor din Londra au fost oprite doar in circumstante exceptionale: spre exemplu, in timpul celui de-Al Doilea Razboi Mondial, dupa moartea lui Sir Winston Churchill si a printesei Diana.

Bovril a fost prima companie care s-a promovat astfel, prin neoane expuse pe strada. Astazi, ecranele cu leduri vor evidentia insa logo-ul Hyundai.

Desi publicitatea outdoor iluminata nu a fost comercializata in mod deschis pentru branduri, incepand cu 1980 au existat situatii in care diverse imagini au fost promovate. Spre exemplu, in 2002, Yoko Ono a platit pentru sintagma "Sa ne imaginam ca toti oamenii traiesc in pace", care a fost iluminata pentru trei luni.

Decizia oficialilor de la Hyundai de a a-si expune brandul intr-una dintre cele mai cunoscute locuri publice rarata increderea tot mai mare a producatorului auto de a razbi in industrie si de a crea o imagine cat mai buna a produselor sale.

„Este marketing viral”, a spus o persoana familiara cu filozofia dupa care se ghideaza compania. „Turistii o vor vedea in Piccadilly Circus si vor pleca acasa, in Africa ori Polonia, cu imaginea unui mare H in memorie, isi vor aminti de acest brand”, a adaugat sursa care a preferat sa-i fie protejata identitatea.

La lansarea din Detroit, eveniment ce a avut loc in ianuarie anul acesta, Hyundai si-a prezentat strategia moderna bazata pe caracteristici de lux pentru masinile sale adresate maselor, precum si noul slogan: „Noi conceptii. Noi posibilitati”.