Luna aceasta, compania anuntase ca va cheltui aproximativ 1 miliard de euro la fabrica sa din Zuffenhausen si va crea aici peste 1.000 de locuri de munca pentru producerea Mission E, unul dintre cele mai performante vehicule electrice pe plan global.  

Dar costurile cu salariile ale celor 13.000 de angajati de la Zuffenhausen le depasesc pe cele de la fabrica Porsche din Leipzig si uzina VW din Osnabrueck, unde sunt asamblate Cayman si Cayenne, au declarat, pentru Reuters, surse din interiorul Porsche, transmite Agerpres.

Angajatorul si angajatii au fost de acord cu masurile care au dus la decizia producerii la Zuffenhausen a modelului Mission E.

Masurile de reducere a costurilor convenite de angajatii si conducerea de la Zuffenhausen prevad majorarea saptamanii de lucru de la 34 la 35 de ore si renuntarea la o parte din crsterea salariala pentru 2016 - 2025, a anuntat "Automobilwoche".  

Reprezentantii Porsche nu au comentat informatiile.

Volkswagen face obiectul unor investigatii in mai multe tari, dupa ce a recunoscut ca a echipat 11 milioane de vehicule vandute la nivel mondial cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.