Alianta Renault - Nissan a achizitionat dezvoltatorul de software Sylpheo, pentru dezvoltarea vehiculelor autonome
Renault. Getty Images/Guliver
Alianta Renault - Nissan a anuntat, marti, achizitionarea dezvoltatorului de software Sylpheo din Franta, ca parte a planului de a intensifica expansiunea in domeniul conectivitatii vehiculelor, transmite Reuters.
Valoarea tranzactiei nu a fost data publicitatii.
"Echipa Sylpheo, alcatuita din 40 de ingineri si consultanti, va aduce expertiza dezvoltatorului de software la organizatia noastra", a afirmat Ogi Redzic, vicepresedintele aliantei, responsabil pentru conectivitatea vehiculelor si servicii de mobilitate.
De asemenea, Renault - Nissan a anuntat lansarea unei campanii de recrutare pentru a angaja 300 de experti in domeniu.
Alianta Renault - Nissan va lansa, in urmatorii patru ani, mai mult de zece masini "fara sofer" in SUA, Europa, China si Japonia, a anuntat, recent, seful aliantei, Carlos Ghosn.
Automobilele complet autonome vor fi lansate in cursul acestui an si vor fi dotate cu un dispozitiv numit "controlul benzii unice de circulatie", care va permite vehiculelor sa se deplaseze in mod autonom pe autostrazi, fara sa schimbe banda de circulatie, a explicat Ghosn.
Acesta a adaugat ca Renault-Nissan va lansa si o aplicatie pentru dispozitivele mobile ce le va permite utilizatorilor sa interactioneze din departare cu masinile lor, schimband muzica si temperatura masinii.
Pana in 2018, alianta va incepe sa vanda vehicule dotate cu un dispozitiv numit "controlul multiplu al benzii de circulatie", prin care automobilele pot schimba banda de circulatie pe autostrazi si se pot deplasa prin trafic intens. Ghosn a adaugat ca, pana in anul 2020, Renault - Nissan va lansa masini care se pot deplasa autonom prin intersectii si prin traficul intens.
Renault si Nissan au un parteneriat din 1999, in care Renault detine 44,3% din actiunile Nissan, in timp ce Nissan controleaza un pachet de 15% din actiunile Renault.
Mai multe despre:
#Renault-Nissan#masina fara sofer
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS