Pentru lansarea acestui nou model, compania susţine că a investit 200 de milioane de euro şi a finalizat în acest an procesul de recrutare a aproximativ 1.700 de noi angajaţi: operatori de bază şi personal calificat, potrivit Agerpres.

Totodată, pentru a răspunde cererii crescute de pe piaţa europeană, Ford a introdus al treilea schimb la fabrica din Craiova. În acest moment, Ford Craiova are aproximativ 6.200 de angajaţi care lucrează în trei şi patru ture atât pentru producţia de vehicule, cât şi pentru cea de motoare.

Pe lângă tehnologia de motorizare mild-hybrid, Ford Puma dispune de un spaţiu de încărcare de 456 litri, inclusiv Ford MegaBox. Totodată noul model produs la Craiova vine cu tehnologii ce conferă încredere, printre care Tempomatul Adaptiv cu Oprire-Pornire (Adaptive Cruise Control with Start & Stop), Sistemul de recunoaştere a indicatoarelor rutiere (Speed Sign Recognition) şi Sistemul de centrare pe mijlocul benzii (Lane Centring). Ford Puma prezintă caracteristici de confort premium, cum ar fi scaunele cu masaj lombar, primele de acest fel din segment, precizează compania.

Ford Puma este unul dintre cele 17 vehicule electrificate pe care Ford le va lansa în Europa până în 2024. La începutul acestui an, Ford a anunţat că fiecare nou autoturism pe care îl va lansa va include o opţiune electrificată - mild-hybrid, full-hybrid, plug-in hybrid sau full-electric - oferind una dintre cele mai cuprinzătoare game de opţiuni electrificate pentru clienţii europeni. Ford se aşteaptă ca motoarele electrice să reprezinte mai mult de jumătate din vânzările de autoturisme ale companiei până la sfârşitul anului 2022.

De Ziua Naţională a României, Ford a livrat către pieţele europene primele autoturisme Ford Puma produse la fabrica din Craiova. Ford România a anunţat că, pe măsură ce producţia avansează, va continua sa trimită unităţi ale modelului Puma în toate ţările din Uniunea Europeana, pentru a sprijini lansarea comercială care va demara în ianuarie.