“Dupa obtinerea autorizarii mai sunt de parcurs cateva etape obligatorii, de la obtinerea calitatii de membru in diferite structuri, pana la autorizarea agentilor proprii pentru asigurari auto. Astfel, preconizam sa vindem primele polite la inceputul lunii octombrie”, declara Paul Swoboda, Presedintele Directoratului Grawe.

Odata cu intrarea pe segmentul auto, Grawe Romania se alatura companiilor din grupul Grawe active pe piata asigurarilor de profil, respectiv cele din Austria, Slovenia, Croatia, Bosnia, Ucraina si Republica Moldova.

Vom ramane un asigurator cu preturi corect dimensionate in functie de acoperire, iar strategia noastra de business este neschimbata – ne vom adresa cu precadere clientilor de retail si IMM-urilor. La fel ca si in alte linii de business, prioritatile noastre sunt respectul pentru consumatori si un standard ridicat de calitate a serviciilor pe care le oferim clientilor. Suntem convinsi ca si in Romania asigurarile auto pot fi dezvoltate in mod profitabil respectand aceleasi principii, cu conditia sa fie bine gestionate. Din acest motiv, nu urmarim o crestere rapida a cotei de piata, ci ne dorim una organica si sanatoasa. Concret vorbind, ne propunem sa avem la sfarsitul anului 2020 in portofoliu un numar total de 50.000 de clienti RCA multumiti”, a mai spus Swoboda.

Strategia de distributie a produselor de asigurare auto cuprinde canalele de vanzare directa, parteneriate speciale cu brokeri selectati si, fireste, utilizarea portofoliului de clienti existent.

Grawe Romania face parte din grupul financiar austriac Grawe, infiintat in anul 1828. La sfarsitul anului 2015, volumul brut de prime subscrise a fost de 44,40 milioane lei, iar profitul net a inregistrat valoarea de 3,96 milioane Lei. In ceea ce priveste daunele platite clientilor in cursul anului 2015, acestea insumeaza 2,18 milioane lei, iar pentru contractele de asigurare de viata ajunse la final compania a achitat suma de 6,42 milioane lei.