Daune pentru turisti. Cheltuielile medicale ale victimelor din Muntenegru ar putea fi acoperite de asigurari
Statul roman prin Ministerul Afacerilor Externe (MAE) a anuntat ca a preluat toate costurile cu repatrierea ranitilor si a persoanelor decedate in teribilul accindent din Muntenegru. Cheltuielile medicale si cele de transport urmeaza sa fie recuperate de catre autoritati din asigurarile pasagerilor, daca acestea vor fi considerate valide in urma anchetei care are loc in acest moment.
Circuitul turistic a fost organizat de Mareea Travel, dar transportul efectiv a fost facut de Gregory Tour, proprietarul autocarului.
Potrivit legii, orice firma de transport turistic este obligata sa aiba o asigurare de raspundere civila internationala atunci cand circula in strainatate. Suplimentar, ar mai putea avea o asigurarea facultativa pentru pasagri si bagajele lor. Rezultatele anchetei in derulare vor lamuri cite asigurari au fost incheiatae de Gregory Tour.
"Fara toate documentele in regula, nu pot sa iasa din tara. In contractul dintre firma noastra si Gregory Tour era prevazut ca ei sunt obilgati sa asigure", sustine Marius Usturoiu, directorul Mareea Travel.
Pentru ca este vorba despre un autocar, asigurarea ar trebui sa includa si o polita CASCO. Potrivit informatiilor de pana in acest moment, transportatorul, adica firma care detinea autocarul, are toate aceste acte in regula. "Ambele firme sunt firme cu traditie, foarte serioase, una are 12 ani pe piata, cealalta 8, si nu au avut pana acum niciun incident", precizeaza Traian Badulescu, purtatorul de cuvant al ANAT.
Nu se stie, insa, daca turistii aveau asigurari, medicale sau de calatorie, pentru ca acest tip de polita este facultativa.
Circuitul turistic pe care s-a produs nenorocirea costa 459 de euro/pers (pret de catalog) si ar fi trebuit sa dureze 10 zile. Din pacate, in a doua zi dupa plecarea spre Muntenegru s-a intamplat nenorocirea. Defileu LIM-Tara era considerat in acest pachet o atractie a excursiei, datorita peisajelor abrupte spectaculoase din prapastia considerata al doilea defileu din lume dupa marime si spectaculozitate dupa Marele Canion din Arizona.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS