Nu vorbim despre gaselnite precum click-uri pe reclame, bifat sondaje ori vanzarea de produse in sistem piramidal care va pot aduce maruntis sau poate un mic venit. Am cautat solutiile care va pot face milionari.

Daca informatia este putere, atunci pasii catre succes sunt cei pe care ii urmeaza afacerile de succes de peste ocean. Unul dintre oamenii care consiliaza antreprenori de sute de milioane de dolari este Bill Aulet, profesor la celebrul MIT, Institutul de Tehnologie din Massachusets, ne explica pasii catre succes:

- Primul pas este segmentarea pietei. Incerci sa cauti oamenii care ti-ar putea folosi produsul sau ideea.

- Al doilea pas este sa vorbesti cu multi potentiali clienti, apoi iti vei alege piata in care sa debutezi.

- La numarul trei faci un profil clientului care se afla in targetul tau. Cine este utilizatorul din piata. Intelegem cine este utilizatorul, care sunt nevoile si problemele lui, ca sa intelegem cum il putem ajuta.

- Patru. Vedem care este piata totala adresabila. Acum ca am definitiv piata, care este potentialul total.

- La numarul cinci desenam un personaj fictiv. Acel client care descrie cel mai bine toti clientii.

Citeste si:

De la Harvard la MIT, via IBM. Cum ajungi antreprenor, dupa 11 ani de viata corporatista. Americanul care ii invata pe romani sa-si promoveze afacerile