Taxify își schimbă numele, de joi. Care este motivul schimbării
Taxify
Compania de ride hailing Taxify anunţă că va funcţiona de acum înainte sub brandul Bolt, scrie News.ro.
Taxify se va numi Bolt pe viitor, compania estoniană preferând numele folosit până acum de divizia sa de trotinete electrice, un nume care reflectă mai bine faptul că serviciile companiei nu se rezumă doar la maşini.
Schimbarea de nume vine chiar înaintea demarării unei noi runde de finanţări, asta după ce în mai 2018, după o rundă de finanţare de 175 de milioane de dolari condusă de Daimler, a ajuns să fie evaluată la 1 miliard de dolari.
Noul nume, Bolt (care poate însemna fulger), are mai multe implicaţii. Pe de o parte sugerează viteză şi electricitate, două caracteristici importante pentru un serviciu de transport.
Pe de altă parte, se renunţă la sintagma “taxi” din nume, care părea să sugereze că serviciile companiei se rezumă doar la maşini - ceea ce nu este adevărat.
Bolt este finanţat de Didi şi Daimler, operând în 30 de ţări din Europa, Africa şi alte regiuni, unde are peste 25 de milioane de utilizatori.
Taxify (acum Bolt) a deschis în primăvara anului trecut un birou în Bucureşti, care serveşte drept centru de inginerie software. Biroul din Bucureşti, situat în zona Eroilor, are potenţialul de a deveni unul dintre cele mai mari sedii Taxify din lume.
În luna decembrie, compania a anunţat introducerea tarifului unic în Bucureşti, pentru a permite pasagerilor să cunoască preţul cursei înainte de a chema o maşină.
Preţul călătoriei este calculat în funcţie de durata cursei, distanţa traseului şi de cererea din acel moment. Dacă este modificat din cauza schimbării condiţiilor iniţiale, pasagerul va fi informat despre noul tarif înainte să confirme cursa. Preţul nu se schimbă atât timp cât locul de preluare şi destinaţia rămân la fel.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS