Conform sursei citate, valoarea atat de mare a Snapchat este specifica industriei de telecomunicatii din SUA, insa The Huffington Post atrage atentia ca aceasta companie a avut pana in prezent venituri de zero dolari.

Potrivit Bloomberg, un grup de investitori, intre care se afla si Alibaba, versiunea chineza a retailerului Amazon, este interesat de achizitionarea acestei aplicatii. Un purtator de cuvand al Snapchat a refuzat sa comenteze informatia.

Snapchat a intrat in atentia internationala a media dupa ce atat Facebook, cat si Google au facut oferte de 3 miliarde de dolari, respectiv 4 miliarde de dolari pentru a cumpara aceasta aplicatie. Insa, Snapchat a refuzat ambele oferte.

In luna mai, Federal Trade Commission a anuntat ca a incheiat un acord cu compania Snapchat, pe care a acuzat-o ca isi insala utilizatorii in privinta caracterului efemer al "snaps"-urilor publicate (fotografii, mesaje video, mesaje text), despre care se presupune ca ar trebui "sa dispara pentru totdeauna" in mai putin de 10 secunde. Snapchat a neglijat mai ales sa ii informeze pe utilizatori in legatura cu faptul ca "snaps"-urile pot fi salvate pe termen nedeterminat, utilizand alte aplicatii.

Acest serviciu pentru telefoane inteligente a devenit foarte popular dupa lansarea sa in septembrie 2011. Insa succesul sau a generat multe ingrijorari, pentru ca aplicatia poate sa ofere adolescentilor o falsa impresie de securitate atunci cand isi publica fotografiile.

FTC a acuzat Snapchat si de faptul ca a colectat, fara sa ii anunte, contactele din agendele utilizatorilor sai care poseda un iPhone, un iPad sau un iPod. Aceeasi institutie americana a reprosat faptul ca Snapchat nu si-a securizat suficient serviciul "Find a Friend", care a permis piratilor cibernetici sa acceada in baza sa de date si sa fure astfel nume si numere de telefon de la 4,6 milioane de utilizatori.