Traficul pe aeroporturile bucurestene a crescut cu 7,5% in primele 8 luni, la 5,5 mil. pasageri. 96.000 de avioane au aterizat si au decolat de pe Otopeni si Baneasa, in 2013
Traficul aerian pe cele doua aeroporturi din Capitala a crescut cu 7,5% in primele opt luni ale acestui an, la 5,5 milioane de pasageri, a declarat joi Valentin Iordache, director de comunicare si relatii publice la Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti.
"Avem un plus de peste 5% pe primele opt luni la miscari si de 7,5% la pasageri, in conditiile in care exact pe lunile de vara cresterea a fost si mai mare", a declarat reprezentatul Aeroporturi Bucuresti, citat de Mediafax.
In anul 2013, cele doua aeroporturi ale Capitalei au fost tranzitate de 7,64 milioane de pasageri, in crestere cu 1,3%, iar numarul de miscari aeronave (aterizari si decolari) s-a ridicat la 95.984.
Pe Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti opereaza in prezent 37 de companii aeriene, care transporta pasageri catre 87 de destinatii.
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti (CNAB) estimeaza venituri de 676,8 milioane lei in acest an, cu 1% peste nivelul de 668,6 milioane lei bugetat in 2013, si un profit brut de 32,8 milioane lei, in crestere cu 8 milioane lei fata de castigul estimat pentru anul trecut. Compania nu a comunicat deocamdata la Ministerul Finantelor rezultatele aferente anului 2013.
CNAB si-a inceput activitatea in 2010, prin fuziunea societatilor care gestionau aeroporturile Otopeni si Baneasa, si isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS