Tarom își mută toate ghișeele de pe Aeroportul Henri Coandă în noul terminal
Tarom
Operatorul aerian naţional Tarom a anunţat că mută ghişeele de check-in din vechiul terminal al aeroportului Henri Coandă în terminalul nou, începând din noaptea de marţi spre miercuri.
”Ne aşteptăm la un flux crescut de pasageri pentru perioada următoare. Prin urmare, tendinţa de dezvoltare a companiei Tarom a atras după sine dorinţa de a le oferi clienţilor condiţii optime, atât în timpul zborului, cât şi pe timpul de aşteptare la sol”, arată compania, într-un comunicat.
Oficialii Tarom subliniază că pasagerii care îşi fac check-in-ul la aeroportul Otopeni nu vor suporta costuri suplimentare.
”Planul strategic de revitalizare şi dezvoltare pentru Compania Naţională Tarom cuprinde măsuri pro-client, ţintite în special pe creşterea competitivităţii în acest segment de piaţă”, adaugă reprezentanţii companiei.
Tarom estimează pentru acest an un profit brut de 27.470 lei, la venituri totale de 1,5 miliarde lei, după ce, în ultimii zece ani, compania a raportat pierderi în fiecare an, potrivit News.ro.
În plus, pentru anul 2018, Tarom a prevăzut o sumă de 440,25 milioane lei pentru investiţii, potrivit bugetului aprobat la finalul lunii martie de Guvern.
”Din această sumă, peste 10% sunt fonduri destinate investiţiilor pe sectorul IT. Creşterea totală la capitolul investiţii este de 64,4%, faţă de bugetul companiei pentru anul 2017”, arată datele societăţii.
În 2016, Tarom a raportat pierderi de 46,97 milioane lei (11,1 milioane euro), iar societatea nu a mai înregistrat profit din 2007.
Principalii competitori ai companiei sunt Wizz Air, Blue Air şi Ryanair.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS