Astfel, potrivit unui anunț al operatoprului, Tarom va opera, începând din 1 iulie, zboruri directe pe rutele: Timișoara-Paris, Timișoara-Stuttgart, Cluj-Paris, Sibiu-Stuttgart, Timișoara-Chișinău și Constanța-Chișinău.

Compania naţională Tarom va comunica în perioada următoare frecvenţele şi preţurile pentru fiecare dintre rutele nou anunţate.

"Ceea ce ne menţine competitivi şi activi în piaţă este tocmai dorinţa de a dezvolta noi orizonturi pentru pasagerii noştri. Tarom a pregătit şase rute noi către destinaţii cerute de pasagerii din România. Avem două obiective: în primul rând vrem să răspundem cerinţelor pieţei naţionale, oferind zboruri eficiente către Europa din Timişoara, Cluj, Sibiu sau Constanţa. În al doilea rând, avem datoria să optimizăm utilizarea flotei Tarom. Dezvoltarea flotei de aeronave trebuie să se reflecte atât în numărul destinaţiilor operate de Tarom, cât şi în creşterea confortului şi varietăţii de opţiuni pentru pasagerii noştri", a declarat directorul general al Tarom, Wilhelm-Werner Wolff, într-un comunicat remis presei.

Tarom a anunțat, luni, și că reia zborurile spre Alicante, Spania. Tarifele pentru o călătorie dus-întors pornesc de la 148 euro, acest preț incluzând un bagaj de mână de 10 kg, un bagaj de cală de 23 kg, catering la bord și check-in-ul.

Operatorul de stat își mărește flota, în această vară, cu două aeronave Boeing 737-800 NG (Next Generation).

Cele două vioane - "Mihai Viteazul" şi "Alexandru Ioan Cuza"- se alătură celor 23 de aeronave pe care Tarom le exploatează în prezent, respectiv patru aeronave Boeing 737-700, patru aeronave Boeing 737-300, patru aeronave Airbus A318-111, șapte aeronave ATR 42-500, două aeronave ATR 72-500 și două aeronave Boeing 737-800 NG.

Cele din urmă - "Sarmizegetusa" si ”Marea Unire” - au fost achiziționate în luna mai, anul trecut, și au fost primele aeronave care au intrat în flota Tarom după zece ani.

Tarom este este al treilea transportator aerian din România, după numărul de pasageri, fiind depășit de companiile low cost Wizz Air şi Blue Air. Operatorul de stat a schimbat cinci directori anul trecut și a încheiat al zecelea an pe pierderi.