Schema prin care un angajat al statiei de taxare de la Fetesti pleca si cu 5.500 de lei acasa. Pentru un asemenea post s-ar fi dat spaga si 5000 euro
Sume uriase din banii platiti de soferi pentru traversarea podului de la Fetesti au ajuns in buzunarele angajatilor statiei de taxare.
La sfarsitul programului, un operator avea in buzunare si 5.500 de lei, dupa cum a stabilit corpul de control al Companiei Nationale de Drumuri. Ca sa ajunga sa lucreze la statia de taxare de pe Autostrada Soarelui, oamenii ar fi dat spaga 5.000 de euro pentru un asemenea post.
Compania Nationala de Drumuri spera ca incasarile sa creasca si cu 20% dupa ce a introdus sistemul de plata a taxei de bariera prin SMA. Dispar blocajele, dar mai ales furturile.
Compania Nationala de Drumuri vede in timp real din sediul central toate masinile care trec prin statii. Unii operatori sfideaza insa camerele de supraveghere, iar incasarile nu se ridica la nivelul asteptat.
Pana acum s-a furat foarte mult, spun oficialii. Iata una din schemele aplicate: in momentul in care trece masina, operatorul ridica bariera si ii eliberaza soferului un bon fals. Evident, operatorul isi pune banii in buzunar.
Noua plata prin SMS va inlocui o parte din oamenii care ridicau bariera la Fetesti, in special pe cei cu probleme.
Din cei 33 de angajati ai statiei de taxare de la Fetesti vor mai ramane doar zece. Reducerea de personal are mai multe cauze: pe de o parte, introducerea platii prin SMS si lasarea unei singure benzi cu bariera pe fiecare sens, pe de alta parte, controalele celor de la CNADNR, care au scos la iveala nereguli imense.
Ca sa stabileasca prejudiciul, corpul de control a inceput sa numere toate masinile care trec prin fata camerelor. Apoi a verificat daca in casa de marcat se gaseau si banii dati de soferi. In total au fost verificate cateva mii de role din casele de marcat.
Rezultatul a fost uluitor: "Suma maxima neincasata ca urmare a neemiterii bonurilor fiscale si a altor nereguli a fost de 5.497 lei pentru un operator intr-o tura de lucru", arata CNADNR.
Asta inseamna ca, in fiecare zi, statul roman ar fi pierdut mai bine de 10.000 de euro.
15 oameni sunt cercetati in acest moment. Surse din CNADNR sustin ca situatia scapase de sub control. Pentru ca un asemenea loc de munca era atat de profitabil, unii ar fi platit 5.000 de euro ca sa il obtina. Politia urmeaza sa demonstreze unde ar fi ajuns banii oferiti drept mita.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS