Ponta cere ca sistemul de taxa pe autostrada Bucuresti-Constanta "sa nu fie mai inteligent ca noi"
Premierul Ponta i-a cerut ministrului Transporturilor sa introduca un sistem eficient de taxare pe autostrada Bucuresti-Constanta, dar care "sa nu fie mai inteligent decat noi".
Ioan Rus l-a asigurat ca sistemul va fi functional la 30 aprilie, iar masinile nu vor astepta mult la bariera din Cernavoda.
Solicitarea i-a fost adresata ministrului de resort, Ioan Rus, in sedinta de miercuri a Guvernului, in perspectiva zilei libere de 1 Mai.
"Daca nu venea 1 Mai, mai amanam, dar acum avem si reglementarea pentru ca sa putem da drumul sistemului inteligent...E inteligent, domnul ministru Rus?", l-a intrebat Ponta pe ministrul Transporturilor, la inceputul sedintei de miercuri a Executivului. Dupa ce acesta l-a asigurat ca sistemul "este inteligent", Ponta a replicat: "Sa nu fie mai inteligent decat noi, aia e singura problema. Ca sa nu mai existe cozi la bariera de la Cernavoda, vreau sa-l testam impreuna inainte de 1 Mai ca sa fim siguri ca functioneaza".
Ministrul a precizat ca sistemul este in faza de testare si din 30 aprilie va functiona. "Sigur? Bine! Eu am vazut mai multe decat dumneavoastra, ca sunt mai batran, dar sa vad si bariera aia ca functioneaza fara sa mai stau la coada si o sa va felicit public pe dumneavoastra si CNADNR-ul pentru rezolvarea acestei probleme", a conchis Ponta.
CNADNR a anuntat, in urma cu o luna, ca a inceput lucrarile pentru introducerea unui sistem electronic de plata a taxei de trecere a podului Fetesti-Cernavoda, pe autostrada Bucuresti - Constanta. Sistemul informatic va inlocui achitarea tarifului de trecere cu oprire la bariera, soferii avand posibilitatea sa opteze pentru achitarea tarifului in afara statiei, in avans sau pana la ora 24:00 a zilei urmatoare, potrivit CNADNR.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS