Metrorex: RATB este un sistem deschis, care permite ocolirea achitarii taxei de calatorie
Metrorex a incheiat anul trecut cu venituri similare celor obtinute de RATB, desi transporta mai putini calatori, in contextul in care metroul este un sistem care nu permite frauda, iar RATB permite ocolirea achitarii taxei de calatorie, a afirmat Mariana Petre, director comercial al Metrorex.
"Aproximativ 8% dintre cetatenii bucuresteni merg numai cu metroul, cu metroul si RATB merg circa 29%. Vreau sa va spun ca veniturile la 2012 ale Metrorex erau foarte sensibil apropiate de cele ale RATB. Pai daca numai cu RATB merg 34%, mie mi se pare o mare diferenta intre venituri. Sigur, exista un motiv si un motiv esential aici, si anume ca metroul este un sistem inchis, care nu permite frauda, care nu permite ocolirea acceselor la peron, RATB este un sistem deschis care permite ocolirea, ca sa zic asa, achitarii taxei de calatorie", a declarat vineri reprezentantul Metrorex, la conferinta "Cities of tomorrow", organizata de Camera de Comert si Industrie Romano-Germana si Mediafax.
Reprezentantul Metrorex a afirmat ca metroul transporta aproximativ 650.000 de calatori intr-o zi lucratoare. Intrebata cati pasageri va transporta metroul peste zece ani, ea a afirmat ca numarul ar putea creste de 4-5 ori, daca reteaua va creste de la 70 de kilometri, cat are in prezent, la 300 de kilometri.
"Depinde ce populatie va avea Capitala la momentul respectiv si depinde daca noi ne vom putea pune in aplicare proiectele, adica sa ajungem foarte departe, dincolo de granitele Bucurestiului", a spus Petre.
Petre a afirmat ca sunt analizate proiecte care vizeaza legarea actualei retel de metrou de extremitatile Capitalei si comunele din jur. Pe de alta, cel pentru o magistrala noua Voluntari - Bragadiru, pentru care s-a dorit incheierea unui parteneriat public-privat, a fost suspendat din cauza "lipsei de armonie" la nivelul legislatiei.
Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) este in subordinea Primariei Capitalei, unde s-a convenit si trecerea metroului bucurestean.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS